4d-318 Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Har da kjøpt seg en 318is i ok stand, men trenger noen deler for at den skal bli helt bra. Det jeg kunne tenkt meg å fått tak i per dags dato er: * Luftmengdemåler * Frontfanger som passer på orginal fanger * Enten nytt ratt eller glidering til et m3 ratt da jeg hverkan har horn eller airbag i funksjon. Ellers kommer det vel litt etterhvert da jeg finner ting her og der. Senkesett har jeg ikke bruk for da nytt er bestilt grunnet at ene bakdemperen datt av nedre festet sitt i dag. mvh S.M.Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4d-318 Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 Hadde også vært kjekt om noen kunne gitt meg en pekepinn på hvor en finner foringer til girstanga/overføring da denne har en slakke på rundt 5-6 cm når den står i gir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Hadde også vært kjekt om noen kunne gitt meg en pekepinn på hvor en finner foringer til girstanga/overføring da denne har en slakke på rundt 5-6 cm når den står i gir.. Koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Har ratt med airbag om intresangt+frontlykter+++ Har også noe m42/318is motordeler liggende etter bygging av 2 motorer. Deksler i framgården/kammaksler/veiv/nye løftere/ventiler/dynamo/starter osv... Og komplett senkesett fram+bak med tuv papirer. Har også 7 luftmengdemålere liggende, men tilstand på disse hvet jeg ikke da de har ligget lenge. Endret Desember 1, 2014 av tommy_ve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 har AE lykter for salg og klare grøftelys.. frontlyktene er med xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4d-318 Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2014 Er det så at alle luftmengdemålere passer om hverandre eller er det en spesielll type til IS? Må forsjåvidt ha både nye frontlykter og ratt så send meg pris enten her eller på PM. Senkesett har jeg som sagt allerede bestilt fra parts&retards. Håper bare de leverer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå