egeland92 Skrevet November 28, 2014 Skrevet November 28, 2014 Hei! Er det noen som vet om det skal være forskjellig speilvinkel på sidespeilene på en f10? Da tenker jeg selvfølgelig ikke på speilglasset, men selve speilhuset. Jeg har nylig hatt bilen inne hos Bavaria for og bytte speilholder på grunn av korrosjon på holderen. Da jeg fikk bilen tilbake reagerte jeg på at bilen ikke så symetrisk ut forrfra, på grunn av vinkelforskjell på speilene. Når jeg måler 90 grader rett ut fra sidevinduene og ut til lengste punkt på speilene så er det 25,3cm på førersiden og 22,3cm på passasjersiden. Altså 3cm forskjell. Om noen har en f10/f11 stående i tunet, gidder dere og sjekke om det er likt på deres biler?
awt Skrevet November 28, 2014 Skrevet November 28, 2014 Vinkelen skal ikke være lik. Om du setter deg i en bil med rattet på motsatt side vil det være omvendt.
egeland92 Skrevet November 28, 2014 Forfatter Skrevet November 28, 2014 Hmm, ok. Skulle tro at det var mulig og bare ha en annen vinkel på selve speilglasset. At det ikke måtte være forskjell på speilhusene. Men kanskje det ikke er mulig ..Men takk for svar !
awt Skrevet November 28, 2014 Skrevet November 28, 2014 Det er fullt mulig, men det er nok for det skal se mest mulig likt ut i den posisjonen man normalt bruker speilene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå