Tsf Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Huff, med engang man begynner å sette inn "subber" og "anlegg" blir bilen øyeblikkelig en ungdomsbil og rånete etter mitt syn. Det var synd for dette var på tur til å bli en veldig fin E39. Men nå har jo jeg passert 30 da.... Hehe smak å behag, var barre LITT leid av radio som skurret rundt kvar en sving og cd veksler som det knapt finnes cd til lenger.. Så valget ble enkelt med uorg 2din spiller. Og litt ekstra bass liker vell alle ? Men selvsagt du må få synst hva du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 (endret) en 2din spiller og et greit skult annlegg syntes jeg ikke er rånete jeg er veldig glad i lyd og jeg er så absolutt ikke en råner selvom jeg har en ''skult' 10'' bak i bilen min skulle gjerne godt for noe mer "skult" selv, men får se hva det blir me tida får duge med litt "råne" stil en så lenge Endret Oktober 21, 2015 av Tsf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Da var vinterdekka på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå