sh0xx Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 hvor kjøpte du de håndtakene? ^^ har lyst på lys i mine å, sinnsykt irriterende når folk skal ut av bilen på kvelden å aldri finner håndtaket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 (endret) hvor kjøpte du de håndtakene? ^^ har lyst på lys i mine å, sinnsykt irriterende når folk skal ut av bilen på kvelden å aldri finner håndtaket kjøpte på ebay Endret Januar 30, 2015 av Tsf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Skal til og dele speedometeret mitt for og sette inn sølv ringer rundt målerene lurer da på i samme sleng og male/lakke speedometer nålene røde, lurer da på hva folk synest om den planen? ja eller nei ? kom med din mening ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Har også handlet meg Style 95 felger, 19x9* og 19x10" slenger ut bilde av dem så snart nye kamerat er oppe og går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 (endret) legger ved diverse bilder jeg har glemt og legge ut, blant annet arbeidet av og fjerne og blokkere swirl flaps å bytte av termostat, og den nye ute temp måleren samt ledning. Glemte helt bilder av EGR blokkeringa men det også ble gjort samtidigt Endret Februar 5, 2015 av Tsf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 (endret) Idag byttet jeg bremsekloss sensorer og EGR termostat, så nå er det ingen varsellamper eller feilkoder som lyser, Og motor temperaturen er som den skal å holder seg stabil slenger inn noen bilder av bilen per dags dato, å bilder av 2 av sommerfelga som fikk seg en kattevask må igjen beklage meg for elendige mobil bilder med knust linse, men har bestilt speilrefleks som kommer snart Endret Februar 13, 2015 av Tsf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Møtte deg på sletta ved brekkeby idag:) flott bil! Kjørte e46'n på prøveskilt og frieksos:p Tsf reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 (endret) Møtte deg på sletta ved brekkeby idag:) flott bil! Kjørte e46'n på prøveskilt og frieksos:p Takker for de, bedre skal den bli brekkeby? hehe hvem er du da ? Endret Februar 13, 2015 av Tsf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Skal til og dele speedometeret mitt for og sette inn sølv ringer rundt målerene lurer da på i samme sleng og male/lakke speedometer nålene røde, lurer da på hva folk synest om den planen? ja eller nei ? kom med din mening ! Jeg gjorde det på speedoen på E46'en min og ble veldig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 Jeg gjorde det på speedoen på E46'en min og ble veldig fornøyd med det hørest bra ut,lakka du dem da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 hørest bra ut,lakka du dem da eller?Brukte rød sprittusj faktisk [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 ikke dumt ! tenker det blir det samme med meg da. må få crome ringene jeg har bestilt først barre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 litt flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 Brukte rød sprittusj faktisk [emoji14] ikke dumt ! tenker det blir det samme med meg da. må få crome ringene jeg har bestilt først barre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 liten update, byttet plata med sigarettenner på da den glamme var stygt smeltet hull i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå