Tsf Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 Montert koppholder bake idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 (endret) Uka som var da var jeg på verksted hos en kamerat for og få byttet automatfilter å olje samt flushing for og få bort det som skulle verre der av drit. Mens jeg først hadde bilen på bukk så bytta vi olja å oljefilter på motor og siden jeg hadde det med, så nå er alt av filter og olje nytt på bilen glemte helt av og ta bilder under flushing men tok et bilde av bilen på bukken å under avtapping av motorolje Etter dette var gjort feilsøkte vi etter eventuelle feil, viste seg og ligge inne feil på turbotrykkventilen, prøvde og slette feilkoden men kom fort igjen etter liten prøve tur, så ny turbotrykkventil er på vei i posten Endret Februar 17, 2015 av Tsf Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Var inne med bilen idag hos den lokale glasssmeden her i bygda og fikk reparert en steinsprut skade etter i møte med brøytebil.. vart ikke tatt bilder av skade før reperasjon men kan ta et bilde imorgen av ferdig resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Satt du i swirlflap delete plugger eller skjærte du bare av flappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Satt du i swirlflap delete plugger eller skjærte du bare av flappen?Viser på noen bilder lengre oppe på tråden tror jeg,men satte inn plugger som jeg kjøpte på ebay ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Liten update, farga speedometer nåler røde og montert sølv ringer i speedometer sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 hva farget du nålene med? skal gjøre det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 (endret) hva farget du nålene med? skal gjøre det samme! Blei tipsa med ein kar her på bimmers om og bruke helt vanlig rød sprittusj, så brukte det Endret Februar 25, 2015 av Tsf Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Dette var en flott E39! likte alle updatsa! var det vannskelig å demontere insuget og montere det igjen? Å fjerne swirlflapsa så veldig greit ut! skal bytte gløde plugger på min serru, så tenkte og demontere, fjerne flaps og rense samtidig! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Dette var en flott E39! likte alle updatsa! var det vannskelig å demontere insuget og montere det igjen? Å fjerne swirlflapsa så veldig greit ut! skal bytte gløde plugger på min serru, så tenkte og demontere, fjerne flaps og rense samtidig! Sent from my iPhone using Tapatalk Takk for det var ikke noe serligt vanskeli nei, ta deg god tid å vær forsiktig så tenker jeg det går fint ver obs på gummipakkningen som kan falle ned innsuget når du tar av innsuget ! Sitter en sånn på hver skru på de neste skruene på innsuget fjærne swirlflapsa er enkel sak skru av gammle og på med blokkeringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Takk for det var ikke noe serligt vanskeli nei, ta deg god tid å vær forsiktig så tenker jeg det går fint ver obs på gummipakkningen som kan falle ned innsuget når du tar av innsuget ! Sitter en sånn på hver skru på de neste skruene på innsuget fjærne swirlflapsa er enkel sak skru av gammle og på med blokkeringa [emoji106] kjempe lurt og ta dette når du først er av med innsuget[emoji2] Flott da er det bare å få bestilt litt deler å bytte det nærmere våren takk for hjelpa ^^, Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Flott da er det bare å få bestilt litt deler å bytte det nærmere våren takk for hjelpa ^^, Sent from my iPhone using Tapatalk Ingenproblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 (endret) Liten update idag med, fikk ledpære til ringene i lyktene idag, venter enda på ledlysa for grøftelysa. Så da var det rett fra postkontoret og hjem å montere Endret Februar 26, 2015 av Tsf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 (endret) Liten update idag, fekk magnetventilen (turbotrykksgiver) iposten igår og byttet den nå istad Nå ble bilen som ny, går bedre og ingen fjusking på høgdtturtall lenger Endret Mars 1, 2015 av Tsf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå