AndreasBr Skrevet Desember 6, 2014 Skrevet Desember 6, 2014 Vel, karma har bitt meg i rumpen som dere kan se på bildet nedenfor. Noen her som har peiling på hvordan man fikser dette 19:57 på en lørdag? Kan jo alltids bare fylle luft hele tiden, men det er vel ikke optimalt.
Djwik Skrevet Desember 6, 2014 Skrevet Desember 6, 2014 er nok ikke så mye å få gjort sånn langs veien(kanskje viking har muligheter til å lappe dekk på stedet ikke sikker) ellers må du på med reserve hjul om du har det
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Skrevet Desember 6, 2014 (endret) er nok ikke så mye å få gjort sånn langs veien(kanskje viking har muligheter til å lappe dekk på stedet ikke sikker) ellers må du på med reserve hjul om du har det Neida, sitter hjemme jeg, luften siver jo ut relativt sakte.. Noen har foreslått å bruke dekkskum, men jeg er ganske tilbakeholden om å bruke det. Har ikke reservehjul, og har pent lite lyst til å kjøre med 1stk sommerdekk Endret Desember 6, 2014 av AndreasDG
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Skrevet Desember 6, 2014 Bensinstasjon kanskje? Jeg har ringt både Statoil Økern og Esso Ryen.. Alt de har er sånn skum-dritt.
StigJ Skrevet Desember 6, 2014 Skrevet Desember 6, 2014 Hjelper deg ikke nå men kjøp deg et repkit for MC-dekk på Biltema og legg i bilen. Så har du i alle fall en løsning til neste gang. Dette har reddet meg flere ganger. Og det holder tett gjennom to dager med trackday på Rudskogen også http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/Dekk-og-slange/Reparasjonssett-dekk-82573/ AndreasBr reagerte på dette 1
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Skrevet Desember 6, 2014 Hjelper deg ikke nå men kjøp deg et repkit for MC-dekk på Biltema og legg i bilen. Så har du i alle fall en løsning til neste gang. Dette har reddet meg flere ganger. Og det holder tett gjennom to dager med trackday på Rudskogen også http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/Dekk-og-slange/Reparasjonssett-dekk-82573/ Har du sånn? Hvor holder du til?
stig. Skrevet Desember 6, 2014 Skrevet Desember 6, 2014 de har sånn plugge kit både på mekonomen på Alnabru og på biltema alnabru
StigJ Skrevet Desember 6, 2014 Skrevet Desember 6, 2014 Har du sånn? Hvor holder du til? Har to kit. Men jeg holder til på andre siden av landet
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Skrevet Desember 6, 2014 Har to kit. Men jeg holder til på andre siden av landet Fan.. ringt naf nå, satser på at de kan fikse Djwik reagerte på dette 1
Djwik Skrevet Desember 6, 2014 Skrevet Desember 6, 2014 et tips er å ha resvervehjul i bilen når uhellet er ute
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Skrevet Desember 6, 2014 et tips er å ha resvervehjul i bilen når uhellet er ute Naf har fikset Djwik reagerte på dette 1
StigJ Skrevet Desember 7, 2014 Skrevet Desember 7, 2014 et tips er å ha resvervehjul i bilen når uhellet er ute E90 leveres ikke med reservehjul. Ikke er det plass til det heller utenom å la det ligge å slenge løst i bagasjerommet.
Eksos Skrevet Desember 8, 2014 Skrevet Desember 8, 2014 Er vell bare å stramme etter skruen? mundalen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå