TRF Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 (endret) beklager off topic, men denne tror jeg faktisk har vært min en gang i tiden. Artig Endret September 4, 2015 av TRF-Racing Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
storhaugmotorsport Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Har du denne enda?? Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Har den ennå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
storhaugmotorsport Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 beklager off topic, men denne tror jeg faktisk har vært min en gang i tiden. Artig Hehe, det er kult ! Mange år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 2009 tror jeg. Hadde den bare i et par uker. Den gikk ikke, så jeg fikk fiksa det og et par småting og solgte videre til en kar fra elverum eller noe. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Vil du sende meg en pm med litt info osv?? Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Har du byttet toppakningen nå? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Pris og info på pm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
storhaugmotorsport Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 2009 tror jeg. Hadde den bare i et par uker. Den gikk ikke, så jeg fikk fiksa det og et par småting og solgte videre til en kar fra elverum eller noe. Lykke til med salget Handlet den av en Morten på elverum ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
storhaugmotorsport Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Vil du sende meg en pm med litt info osv?? Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Mener jeg dekker det meste i teksten :)spør heller om det er noe spesifikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
storhaugmotorsport Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Pris og info på pm?? Info står i teksten. Spør om det er noe Pris greier jeg ikke fastsette for øyeblikket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-rs Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 har du eit tlf nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbrevik Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå