Djwik Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 (endret) Skulle hatt leid et verksted lokale i tønsberg omegen evt andre plasser bare ikke det er så langt å kjøreMå kunne ha plass til 2 biler samtidigMå være isolertTilgang til toalett, vann og strøm etc.Kan ikke betale mer enn 2000,- pr mnd(alene)ved høyere pris må jeg leie med flereHadde også vert morsomt og evt samle flere bmw intreserte i et stort lokaleEr sikkert flere som ønsker å leie lokale i vestfoldSå det er mulig å slå seg sammen her for flereHar du lokale og leie ut send meg en PM med info, priser osv...Svar i tråd om du er intresert i å være med på og leie lokaleMvh Daniel J Wik Endret Desember 10, 2014 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Fant en fyr her inne som leier ut, ikke uumulig han har sendt deg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 http://bimmers.no/topic/792828-leie-av-verksted/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 Fant en fyr her inne som leier ut, ikke uumulig han har sendt deg pm. har snakka med han men larvik blir for langt å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 trenger også verksted, til riktig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 har snakket med deg på pm og dra til tønsberg er ingen hindring for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2014 en jeg jobber sammen med leier lokale ved gokart banen i Andebu Og jeg har spurt om det er ledig plass da jeg har Da jeg har hørt att ikke det er så dyrt der Har ikke fått svar enda Jeg jobber fortsatt med saken Gir beskjed så fort jeg får vite mere Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2015 (endret) har seg sånn at jeg fikk tilbud om og bli med på et verksted ikke så langt fra der jeg bormen har spurt etter lokale plass hos flere i område jeg kan poste det her om jeg får høre om et lokale godt nyttår Endret Januar 2, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå