Nyheim Skrevet Desember 12, 2014 Skrevet Desember 12, 2014 (endret) Hei folk, 325'n oppfører seg litt rart iblant og har noen merkelige symptomer, noen her inne som har vært borti lignende problem? Den starter fint på både iskald og varm motor, går fint på tomgang og kjøres helt fint. Men en sjelden gang etter å ha dratt den litt, så begynner den å fuske så fælt at jeg mister all motorkraft og klarer såvidt å humpe frem til neste busstopp, men når jeg skrur av bilen, og starter den igjen med en gang, så er den helt frisk igjen! what the... Symptom nummer 2 er hvis du har et turtall på rundt 1500-2000 rpm, så kutter den, faller ned på tomgang og opp på 2000 rpm igjen, også gjentar det seg til du endrer gasspedalstillingen. Alt skjer imens jeg holder gasspedalen inne så mye at den går opp på 2000 rpm. Hvis jeg holder den på 1300 rpm, eller 2500 rpm og opp så er den helt fin. Noen som kan være behjelpelig???? Endret Desember 12, 2014 av Nyheim
Nyheim Skrevet Desember 12, 2014 Forfatter Skrevet Desember 12, 2014 (endret) liten snutt av turtallet jeg prøvde å forklare. Når turtallet begynner å hoppe så holder jeg gasspedalen konstant på én plass. https://www.youtube.com/watch?v=ro1XbyDfEAI&feature=youtu.be Endret Desember 12, 2014 av Nyheim
Nyheim Skrevet Desember 12, 2014 Forfatter Skrevet Desember 12, 2014 Løst:Var TPS-sensoren jeg hadde glemt å satt på plass. Men skal sies, det er noe dårlig respons her på bimmers kontra engelske BMW-forum...
vegard89 Skrevet Desember 14, 2014 Skrevet Desember 14, 2014 (endret) Godt mulig. Men kan ikke forvente og få respons i vær tråd i løpet av noen timer med tanke på alle trådene som dukker opp på dette forumet. Må kanskje gi det 1 eller 2 dager iblandt. Men enig at det ikke var som før Endret Desember 14, 2014 av vegard89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå