knoskar Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 (endret) Hei, kjøpte meg en E36 318is i sommer av søskenbarnet til en god kompis, henta den på Vega oppi nord.. Kjørte ned til Romsdalen med gåen topp og kom meg hele veien til Oppdal før vannet fosset ut av alle kanter Hadde heldigvis ringt til en kompis litt nord for Trheim om å komme imot med henger, sånn at jeg kom meg hjem Planen med bilen var å bruke vinteren til å fikse opp, ta rust og bulker! Så lakkere den ut på ny året engang.. Men de er noe med planer som aldri går som de skal! Jeg krasjet bruksbilen og må ha noe å kjøre med ! Så har skrudd endel i de siste for å prøve å få bilen på EU og få tatt ut skilt. Må si tusen takk til Nikko101 her inne, Jørn og Patrick for hjelp i de siste Får vell slenge ut noen bilder! Vingen er fjernet og har kjøpt inn en LTW high riser wing ifra Abraham Motorsports i USA De blir å kjøre med BC racing coilovers og Ac Schnitzer Rennesport Type 1 som jeg hadde på cabrioleten min ! Kommer til å oppdatere mer løpet av uka! Endret Desember 16, 2014 av knoskar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Følger med her! Må jo bli bra når eg ser hvor pen caben din er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Følger med her! Selt cabben? Å er det E90en du har kræsjet?:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2014 Følger med her! Må jo bli bra når eg ser hvor pen caben din er Tusen takk Håper den blir bra iallefall Følger med her! Selt cabben? Å er det E90en du har kræsjet?:sBra de ^^ Har ikkje de, blir nok sommar/cruising bil de Ja, gjorde de :/ hadde frøset på i en sving og sklei uti inn i en vegg med tømmer som sto rett at med veien :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Kondolerer med E90'en! Men spennende prosjekt, da Følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 åååfaen :S Soppass gale.. Du ha kasko da håpe ej? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Kondolerer med E90'en! Men spennende prosjekt, da Følger med.Takk for de! Ja, blir artig å se hvordan den blir til sommeren åååfaen :S Soppass gale.. Du ha kasko da håpe ej?Ja, smalt godt! Hadde gått bra om tømmeret ikkje hadde stått so nærme veien.. Hadde fått retta den opp igjen når den traff tømmeret :/Ser du avstanden ifra veien og en stokk: p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Følger med her! Fått montert Servopumpa ? Utrolig Kjipt det med E90`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2014 Følger med her! Fått montert Servopumpa ? Utrolig Kjipt det med E90`n! Hyggelig å se att så manger følger med Ja, ble montert med engang jeg kom hjem! ser ut til å funke bra! Så takk for handelen^^ Ja:/ Litt hast med å få skilt på denne, så jeg slipper å bruke bilen til ho mor Skal på EU kontroll med bilen i morgen! Så får se om de går bra, eller om de blir ei lang smørbrødliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2014 EU kontrollen gjekk egentlig ganske bra:) Fekk to enkle og litt flaue feil [emoji23] Så skal vise bilen på mandag og få bestilt skilt til bilen på vegvesenet ^^ Har fikset alle feilene, så er bare dumt de er helg [emoji14] a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Gratulerer med "ny" bil Og kondolerer med e90'n Ser ut som denne bilen blir bra med planene Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2014 Takk takk Ja, får håpe de ^^ fikk den igjennom etterkontrollen og så har jeg bestilt skilt og Venter på att dei skal komme! Så blir de vell å begynne å bygge om til 2.8 med m50b25 innsug i romjulen/ny året! Freakshow og santho96 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Desember 24, 2014 Share Skrevet Desember 24, 2014 Grattis, blir spennende å følge med på motorbyggingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2014 Grattis, blir spennende å følge med på motorbyggingen Takk! ja, skal bli morsomt de^^ God jul alle sammen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 God jul ja! blir bra med motor planene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå