Ivrig86 Skrevet Desember 16, 2014 Skrevet Desember 16, 2014 Hei. Har hatt av Kaliperene for å lakkere di, å nå satt di på igjen. Så har jeg prøvd å lufte bremsene... Forran gikk det som vanlig men bak bare rant det ut... Var ikke noe trykk lissom. Så har googlet litt å fant hvertfall en som brukte pc å måtte pumpe ca 20 ganger for å få dsc pumpa til å skape trykk... Jeg har ikke noe utstyr som diagnose pc men prøvde bare trykke mange ganger for å se om det hjalp eller at det kom Noe lyd fra eventuwlt dsc pumpa men skjedde ikke noe. Noen som vet om dette skal gå uten pc?
Reef89 Skrevet Desember 16, 2014 Skrevet Desember 16, 2014 Gikk hel greit å lufte bak på min da jeg skiftet bremserør. (begge sider) uten noe pc, vanlig.
Ivrig86 Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Skrevet Desember 16, 2014 (endret) Gikk hel greit å lufte bak på min da jeg skiftet bremserør. (begge sider) uten noe pc, vanlig. men har du dsc da? Er kul på biler med dsc Endret Desember 16, 2014 av Ivrig86
Reef89 Skrevet Desember 16, 2014 Skrevet Desember 16, 2014 Er det DSC? (dynamic stabillity control) Du mener?
Ivrig86 Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Skrevet Desember 16, 2014 Er det DSC? (dynamic stabillity control) Du mener?Ja, etter som jeg har skjønt
Ivrig86 Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Skrevet Desember 16, 2014 (endret) Googlet litt mere nå å er visst kun hvis systemet har vært tomt... Å det har det her så. Skal man bare bytte veske så går det som normalt. Men er det luft i systemet så må abs/dsc settes i bleed mode med diagnosesystem for å åpne opp slusene hehe Endret Desember 16, 2014 av Ivrig86
Ivrig86 Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Skrevet Desember 17, 2014 Okei Men btw så har alle E60 DSC system. Ja tenkte litt feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå