vegard89 Skrevet Desember 16, 2014 Skrevet Desember 16, 2014 (endret) Hei. For en stund siden skiftet jeg til andre blinklys på min bmw. Dette gikk da smertefritt. Men motokk et par andre blinklys siden jeg syntes di var finere enn di forige jeg bestilte. Greia er at når jeg montrer disse.. så går det fint på sjaførsiden, men når jeg skal prøve på passasjersiden så får jeg det ikke til! Merkelige greier. Har prøvd og sett på begge blinkerene og klarer ikke å se noe feil med den ene eller den andre. Så det jeg lurer på, er det noen som har noe tips til hvordan jeg kan få montert dette ? Mvh. Vegard Endret Desember 16, 2014 av vegard89
Slavearbeider'n Skrevet Desember 16, 2014 Skrevet Desember 16, 2014 Prøv å dra lykta litt ut. Da vil du få litt forskjellige vinkler å prøve fra. Sitter i fire skruer. Sitter to på undersiden av lykta. Litt vanskelig å se. Så anbefaler en lykt av noe slag.
Krabbekrølle Skrevet Desember 16, 2014 Skrevet Desember 16, 2014 Det skal treffe noen slidespor ikke bruk makt...
vegard89 Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Skrevet Desember 16, 2014 Takk for svar begge to Ja skal prøve og se mere på det i morgen. Prøvd flere ganger uten noe form for makt, men virker nesten helt håpløst. Så kanskje eneste muligheten er og skru ut lykta ja.
Sammyen Skrevet Desember 17, 2014 Skrevet Desember 17, 2014 Når eg byttet blinklys var det kun 1 phillips-skrue på toppen("bak") som du kommer til med eit medium langt skrujern.Då skal disse kunne skli ut og inn så du kan ta av ledningen.Du må sjekke sporene på bilen og på lykta. Skal ikkje vere nødvendigt å skru ut hovedlykten men det er bedre plasstil lys når du skal undersøke
vegard89 Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Skrevet Desember 17, 2014 (endret) Har vært ut og inn med blinklys der før. Så har ikke vært noe problem da Hvis jeg feks skal montere di gamle blinklysene så går det fint. Men med di nye så får jeg problemer på passasjerside. Endret Desember 17, 2014 av vegard89
Sammyen Skrevet Desember 17, 2014 Skrevet Desember 17, 2014 Har du bilde av gamle og nye bakfrå du kan poste?
vegard89 Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Skrevet Desember 17, 2014 Da er litt forskjeller på di. Men minimalt! Men hvorfor får jeg montert den jeg har lagt bilde av her på sjaførside men ikke passasjerside? Det som er problemet her.
Sammyen Skrevet Desember 17, 2014 Skrevet Desember 17, 2014 Dette er verdens enkleste jobb.1 skrue på toppen og skli ut. Koble fra ledning og done.Går ikkje dette så er lykta di fucky
vegard89 Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Skrevet Desember 18, 2014 (endret) Trur ikke det. Siden di andre blinklysene passer fint der. Problemet her er montering av det ene blinklyset på passasjerside, og ikke demontering. Det er jo veldig enkelt. Får bare bruke di gamle inn til videre Endret Desember 21, 2014 av vegard89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå