Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte den komplette pakken, men var billigere en alt hver for seg ;P

Jaja, spiller ingen rolle :) Komplett pakker e iallefall på vei! 

• 2 weeks later...
Skrevet

Det var nettopp en lastebil innom her :)

Naturligvis rett før påske, så lakkeringa må vente litt...

d1e7a6883cd503f5cc5d05428e5b8caa.jpg

Skrevet

I påvente av lakkering av fangere, var jeg å fikk chippa/omprogramert bilen i dag  :cool:  Fikk vel ca 7000hk, og 15 000nm tenker jeg! 

Det var egentlig mest for å teste, for om jeg merker forskjell, er ikke jeg så aaaltfor sikker på... Litt sintere på turtall kanskje? Hadde ingen passasjer når jeg kjørte til, men hadde en på rundt 100kg på vei tilbake, så fikk ikke sammenligna egentlig :)

Skrevet (endret)

Hehe, mye lyd på en bil uten mye motorkraft, det er bare travelt ;P 

Men det virker nesten som at bilen kanskje skubber litt bedre nå, selvom det ikke er snakk om mye! Men gassresponsen er litt kvikkere... :)

Endret av Eksos
  • 2 weeks later...
Skrevet (endret)

Har fått plasten fra lakk nå, må bare finne tid til å montere! 12t skift 7 dager i uken for tia, blir lite tid til slikt...

1ffcb5c607834071cf30227eb7487513.jpg

Endret av Eksos
Skrevet

Fronten ble en helt annen! Sideskjørta også hjelper på, selv om de ikke er så altfor ulike de som var der :)

Nå venter jeg bare på å få tid til å montere bakfangeren og spoileren, samt at jeg må bestille noen sommerhjul... Har egentlig bestemt meg for WP111 i 20", men de er ikke på lager før litt ut i Mai... Følger aktivt med på finn, for å se om der er noe annet som kan falle i smak! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...