Gå til innhold

Min Mystic Blå E60 - Spoiler & M-pakke montert

Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp! Har fått bort det meste, men noe er det igjen enda :) Er avskiltningsbegjering på bilen, og har ikke vaskemuligheter hjemme, så det er litt begrenset hvor mye det burde bli kjørt før den blir godkjent, samt tar en tur innom biltilsynet... 

Fikk bytta veivhusventilasjon på bilen i dag, samt toppdekselpakning og nye Bosch Super Iridium Platinum plugger. 

Sleit med at den gikk litt stygt på tomgang, samt at det lukta kraftig olje inni bilen når den stod på tomgang, men begge deler ble rettet på nå! Veivhusventilasjonen var absolutt på tide å bytte, da enkelte slanger hadde trukket seg helt sammen og var bløte, og plastikken var porøs og knekt av på enkelte steder...

post-41043-0-49615600-1420462427_thumb.j

post-41043-0-76040900-1420462446_thumb.j

post-41043-0-96172400-1420462461_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veivhusventilasjonen burde du absolutt bytte i samme slengen, du skal ikke se bort ifra at det er pga dette den lekker olje! På min hadde ene slangen sugd seg flat og røket osv.. 

Hehe, en kompis som jobber hos BMW tok på seg oppgaven å skifte den for meg, men det er litt trangt, ja, og det er ikke alt du ser, så du må kjenne deg litt fram. Men det går fint uten å ta av innsuget, tror vi brukte 2.5t totalt, da tok jeg ventildekselpakningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, et par tusen + ca? Var en del av en større bestilling, så prøvde å ikke se så altfor mye på prisen før jeg bestilte  :roll:

Nå kjøpte jeg alt originalt, mulig du kan slippe billigere unna mer uoriginale deler :)

Endret av Eksos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kanskje vi skulle ha byttet motor? 

Sjer ikke stort her ellers... Venter på fangerene og sideskjørtene, samt at jeg er på utkikk etter nytt panser, da det som står på har fått et slag eller noe lignende.. Å finne samme farge blir vel nesten umulig, men skrik ut dersom noen veit om et panser!

Har fått montert speil på ene siden, men naturligvis gikk noen av klipsa til dørtrekket på førerdøra, så venter på nye før jeg starter på passasjerdøra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel nesten billigere og bare kjøpe seg et carbon panser i fra gs også da, med mindre du finner brukt i riktig farge eller har gode kontakter på lakkering.

bytte motor ja, vet ikke helt :P legger du noe penger i mellom kan vi jo heller bytte bil :P

har vurdert go selge da jeg skulle hatt en billigere bil egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...