Eksos Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Lakkering må jo til selv om det er Carbon, så tror ikke det blir så altfor rimelig det heller Har få kontakter på lakkering, men skal vel muligens få til en litt bedre pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Penger som kunne vert brukt på mye annet nyttig, forsvinner fort på dekk! Kostbart altså, men i forhold til å kollidere, sparer man nok fort noen kroner likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Venter fortsatt på fangere og sideskjørt....... Men fikk en annen pakke i posten i dag, kjekk den også, selvom den er vesentlig mindre Fant en originalspoiler i den riktige fargen i Tyskland, så da var det bare å hive seg rundt! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 skjer det noe her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Lurer jeg og på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Neeei, er for det meste jobb som foregår her for tiden, lange dager, og også lørdagsjobbing... Lurte på å slenge inn en bestilling på originale M-fangere og sideskjørt fra GS, da uoriginalt med avtagbar krok osv osv. ikke er å oppdrive... Blir dyrt, men kjekt med god passform! Ellers funderer jeg stadig på sommerhjul... Jeg tenker kanskje kjedelig, for dette er noen hjul som mange andre også har, men er ikke WP111 veldig kledelige? Spørsmålet er 19" kontra 20"... Komforten blir vel enda dårligere med 20", og bilen er ikke ekstremt senka, bare 30/30.. Hva vil egentlig se best ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 Har fått montert noen andre speil på bilen nå, er vel E39 M5-look? Fulgte med bilen når jeg kjøpte den, og de originale hadde litt eira aluminium i innfestningen, så da byttet jeg like greit Litt kjedelig at det ikke var lys i de nye, men skal nok klare meg uten! Beholder de gamle i tilfelle jeg får lyst å montere org igjen. At tollvesenet skulle stoppe en liten pose med plastklips til dørene, det hadde jeg ikke sett for meg! Lite, lett, og nærmest verdiløst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 det vakke så gærnt! de helvettes suppejøkene på tolla altså! var jo et helvette med de når jeg bestilte ny turbo te min >.< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 (endret) Det negative jeg har å fortelle i dag, er at en betydelig sum ble trukket fra bankkontoen min i dag.... Det positive, er at komplett original M-pakke er på vei i posten fra GS! 100% passform og kvalitet, blir kjekt å for en gangs skyld montere noe som er akkurat slik det skal være Endret Mars 19, 2015 av Eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 måtte du gi for det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 (endret) Ordinært kostet det vell omtrent 30 lapper fra GS, men fikk en god pris, uten at jeg vil gå i detaljer på dette Lønner seg å være BMWCCN medlem Endret Mars 18, 2015 av Eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 30? da bør det være lakkert også. fikk pris på 11k i fra koed for komplett ulakkert når jeg sjekka før jeg kjøpte bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Om du går på ETK'en så blir det 30 om du huker av på alt av deksler osv... Men betalte nok ikke så mye nei, men over 11 var det nok! 11 var latterlig billig, sikker på at dette var for absolutt alt, og originalt? Jeg har avtagbar krok og diverse, slikt trekker vel kanskje opp prisen litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Det høres ut som om du har bestilt løse deler. Det finnes ettermonteringskit for M-sportspakke (eksteriør) til E60/E61 og denne leveres med absolutt alle nødvendige deler for komplett ombygging. I pakken medfølger det blant annet to forskjellige diffusere (med og uten tilhengerfeste) og fire forskjellige grilldeksler i støtfangeren (standard x2, night vision og active cruisecontrol) slik at man tar forbehold om modeller med mer utstyr enn vanlig. Med denne pakken sitter man igjen med en del deler som ikke er i bruk. Delenummer med PDC til E60 (ulakkert): 51710396684 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Bestilte komplett sett, men var ikke klar over at prisen for alt komplett, var en annen en alle delene sammenlagt.. Trodde man måtte kjøpe hver for seg, og at prisen derfor ble rundt 30 laken... Prisen for løse deler hos Koed ble også tilsvarende, men ser den komplette pakken koster 15 der. Ordinærpris hos GS er 18290,- og de kjører nå en kampanje til 14632 At jeg ikke ville gå inn på prisen var nettopp fordi jeg trodde jeg hadde fått forhandla fram en utrolig god deal via kontakter. Dette kom jeg frem til utifra prisen på enkeltdeler, og gikk dermed ut ifra at de ikke ville at denne skulle spre seg til alle og en hver, slik de fikk mange forespørsler om samme pris Ser nå at den ikke var så imponerende likevel, men fortsatt en fair pris for en komplett pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå