MartinBa Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Legg på Swissvax Autobahn eller Gtehcniq C5 Wheel Armour på felgene så trenger du så vidt å spyle på de for at de skal bli rene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Begynner virkelig å komme seg nå denne Syns det passa godt med blanke nyrer og vinduslister! Liker egentlig chromen selv Nyrene forblir iallefall, men er litt usikker på listene... Photoshoppa de sorte, med sota ruter bak, ble egentlig pent det også.... Legg på Swissvax Autobahn eller Gtehcniq C5 Wheel Armour på felgene så trenger du så vidt å spyle på de for at de skal bli rene Tenkte å legge på Autobahn før jeg monterte de ja, men var usikker på hvordan dette ville fungere siden felgen har en matt finish? Gjør ingenting om de blir litt blankere naturligvis, meeen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 De vil fortsatt beholde samme farge, men vil egentlig anbefale deg å legge på C5 da dette er mye mer holdbart og effektivt. la dette på mine style 95 og enda har jeg ikke hatt noe behov for vasking av disse, selv om jeg har bremset mye osv. Men SW Autobahn skal fungere det også, hadde dette på mine andre felger men mye mer fornøyd med C5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Details Freakshow og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Upgrade av element under setene, spent på hvordan dette blir Har også bestilt meg Dension 500s dab+bt, har troa på at det skal bli en fin oppgradering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Finfin e60!Likte felgene veldig godt, de ser naturlig bra ut på den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Takk for det! Ja, egentlig ganske fornøyd med hjula, greit å ha noe som ingen andre har Liker også måten de fremstår når man bare glir sakte avgårde [emoji14] Fikk montert 1 stk subb nå! Bedre bass, er ikke tvil om det Greit å ha noe som er laget i en Tyskland i en tysk bil, fremfor Hungary.. Latskapen kom før jeg fikk montert den på passasjersiden, så det får bli en annen dag [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 (endret) hmm, mye kosta disse bass elementene? kunne godt tenkt meg oppgradering selv, har lyst på L7, eller hvertfall hifi pakke. men har mange andre baller i lufta, så må bli ferdig med andre ting først! Endret Mai 31, 2015 av Spiff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 2595 per stk kostet de på Tv-Boden når de var kjøpt, så det blir litt! Jeg var heldig å kom over noen "brukte" som aldri hadde blitt montert, så fikk en hyggeligere pris heldigvis.. Men ser Bilradiospesialisten selger noen pakker til ganske kurrante priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Over det bildet her skulle det egentlig stå at jeg skifta olje, monterte ny reim på aircondition, og skifta ut lenkearmene fra Kina til Meyle HD... Meeen, det var ikke like lett som planlagt å montere lenkearmene uten noe som helst mulighet for å løfte bilen, så bildet lyver litt... Ny olje ble det iallefall, og en frisk og fin reim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 Avtagbart hengerfeste er kanskje det aller kjekkeste man kan huke av på i utstyrslisten? Tror aldri jeg kommer til å kjøpe en bil uten det, eller eventuelt elektrisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 Enda en usynlig oppgradering.. Kjekt for meg, kjedelig for dere Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Noen som kjenner igjen ryggen på han her? Var innom å fikk oppdatert softwaren på bilen i dag, samt kodet oppigjen M-ask til å støtte ipod og Mp3, slik Dension boksene skulle fungere Blei bra, veldig kjekt med A2dp streaming og Dab+! Sent fra min MI 4W via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Ser veldig flott ut nå! LCI lykter hadde gjort seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå