Gå til innhold

Min Mystic Blå E60 - Spoiler & M-pakke montert

Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

Begynner virkelig å komme seg nå denne :) Syns det passa godt med blanke nyrer og vinduslister!

Liker egentlig chromen selv :) Nyrene forblir iallefall, men er litt usikker på listene... Photoshoppa de sorte, med sota ruter bak, ble egentlig pent det også....

Legg på Swissvax Autobahn eller Gtehcniq C5 Wheel Armour på felgene så trenger du så vidt å spyle på de for at de skal bli rene ;)

Tenkte å legge på Autobahn før jeg monterte de ja, men var usikker på hvordan dette ville fungere siden felgen har en matt finish? Gjør ingenting om de blir litt blankere naturligvis, meeen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil fortsatt beholde samme farge, men vil egentlig anbefale deg å legge på C5 da dette er mye mer holdbart og effektivt. la dette på mine style 95 og enda har jeg ikke hatt noe behov for vasking av disse, selv om jeg har bremset mye osv. 

Men SW Autobahn skal fungere det også, hadde dette på mine andre felger men mye mer fornøyd med C5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Ja, egentlig ganske fornøyd med hjula, greit å ha noe som ingen andre har :) Liker også måten de fremstår når man bare glir sakte avgårde [emoji14]

Fikk montert 1 stk subb nå! Bedre bass, er ikke tvil om det :) Greit å ha noe som er laget i en Tyskland i en tysk bil, fremfor Hungary..

Latskapen kom før jeg fikk montert den på passasjersiden, så det får bli en annen dag [emoji14]

63e160e9cecc5f33c9773a7785dbecb4.jpg

71d5dbbe2dd014bfc3e3289b1a58a280.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, mye kosta disse bass elementene? kunne godt tenkt meg oppgradering selv, har lyst på L7, eller hvertfall hifi pakke. men har mange andre baller i lufta, så må bli ferdig med andre ting først!

Endret av Spiff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2595 per stk kostet de på Tv-Boden når de var kjøpt, så det blir litt! Jeg var heldig å kom over noen "brukte" som aldri hadde blitt montert, så fikk en hyggeligere pris heldigvis..

Men ser Bilradiospesialisten selger noen pakker til ganske kurrante priser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over det bildet her skulle det egentlig stå at jeg skifta olje, monterte ny reim på aircondition, og skifta ut lenkearmene fra Kina til Meyle HD... Meeen, det var ikke like lett som planlagt å montere lenkearmene uten noe som helst mulighet for å løfte bilen, så bildet lyver litt...

Ny olje ble det iallefall, og en frisk og fin reim :)

b616ab5bb4678895db7fdc6989d7c0da.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avtagbart hengerfeste er kanskje det aller kjekkeste man kan huke av på i utstyrslisten? Tror aldri jeg kommer til å kjøpe en bil uten det, eller eventuelt elektrisk :)

11391206_10155697144460077_1573356996010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Noen som kjenner igjen ryggen på han her? Var innom å fikk oppdatert softwaren på bilen i dag, samt kodet oppigjen M-ask til å støtte ipod og Mp3, slik Dension boksene skulle fungere :) Blei bra, veldig kjekt med A2dp streaming og Dab+!

post-41043-14378623393747.jpg

Sent fra min MI 4W via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...