mgbimmer77 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 heisann alle! fikk ei ny carbon leppe, men aner ikke hvordan jeg ska klare å få festa den! burde jeg bruke lim eller skruer? som dere ser på bilde så ska den under der! alle tips tas imot med åpne armer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 På e39n min skrudde eg leppa på, men går sikkert an å lime og. Men vil tru skrue/bolt/skive holder det bedre på plass om du eventuelt skulle subbe nedpå iblant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgbimmer77 Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 hvordan funka det for deg da ? hvor stor skrue/bolt/skiver ville du anbefalt da ? den blir senka i helga også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Jeg har skrudd mine, pleier å fungere det. Monterte på 1-serien her en dag og der brukte jeg ikke mindre enn 13(!) gjennomgående bolter. Hadde nok ikke brukt så mange om det ikke følgte med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgbimmer77 Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2014 okei, da bruker jeg 13. nei fulgte ikke med non skruer eller no anna! da skrur jeg og limer også! tusen takk dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgbimmer77 Skrevet Desember 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2014 heisann! et spm til! for ei stund sia, så satt jeg på nytt xenon kitt.. men i det siste så har det skrudd seg av og på av seg selv og noen ganger så funker det ikke! satt på en balast i tilegg! noen som veit hva som kan ha skjedd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå