riverh66 Skrevet Desember 22, 2014 Skrevet Desember 22, 2014 Hei. Har en 520 DAT hvor fjernkontrollen til sentrallåsen sluttet å fungere plutselig. De to siste dagene jeg har vært på jobb lot jeg nøkkelen være i bilen. Da jeg kom hjem og skulle låse bilen, fikk jeg ikke låst med fjernkontrollen. knappen til sentrallåsen virket innvendig, og ved bruk av nøkkel utvendig. Trodde det kunne være batteri, men den andre fungerte ikke den heller.ø Har søkt litt på forumet, hvor der har vært nevnt en sender. men hvor er den? Har også sett at nøkkelen kan kodes. men hvordan? Jeg har feil på bryteren til bakluken, den har vært gåen en stund. Jeg har kunnet åpne den med nøkkel og innvendig bryter. Har også feil på venstre skilt lys som jeg også får varsel om. har byttet pære men hjalp ikke. regner med at der er brudd i ledning. Shait... Er evig takknemlig for hjelp
Reef89 Skrevet Desember 22, 2014 Skrevet Desember 22, 2014 Mest sannsynlig de berømte ledningsbruddet. Søk på forumet, det ligger drøssevis slike tråder, innlegg om ledningsbrudd. (nesten standard på 61) Otis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå