Skulebollen Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Hei, har en e36 m3 med smg kasse, denne står nå vinterlagret og da har jeg bl.a hatt av batteriet. Nå når jeg skulle starte bilen idag kom det opp error i smg displayet, og bilen vil ikke gå i gir. Kan flytte spaken men bilen flytter seg ikke. Merker også at om jeg setter bilen i gir og skrur av, kan jeg forsatt skubbe den frem og tilbake. Noen som vet hva dette har seg? Funket fint når bilen ble parkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Har du prøvd revers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2014 Ja har også prøvd og gire manuelt. Men skjer ingenting uansett hvilket gir den står i. Står bare E1 i displayet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 (endret) Finner ikke så mye på nett heller, siden de ikke ble levert med smg i usa. Å masse forskjellige ting det kan være, å det virker som mange har hatt problemer med denne girkassen. Kan godt være clutchpumpe som er gitt opp. Hører du om pumpa starter opp når du åpner døra? Sitter noen følere i dørene også, på panser og bagasje også.. Endret Desember 25, 2014 av RS-Heggem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2014 Ja pumpen går er noen dritt kasser tror jeg mulig det er nok og resette kassen med inpa. Så spørs om jeg må investere i det Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 (endret) Panseret åpent ?Går vel ikke i gir da hvis jeg husker rett ? Men kommer vel gjerne ikke opp feilmelding.. Endret Januar 6, 2015 av kvammis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Panseret er igjen. Har demontert ett dørtrekk. Eneste som er blitt gjort Kan ikke skjønne hvorfor dette skulle ha noe med saken og gjøre men. Mener det går og kjøre bilen med døren åpen? Vet det ikke går med panseret oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå