Shaggy Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Jeg har i det siste hatt litt problemer med varmeapparatet mitt i bilen. Den har vært fin hele tiden, men ettersom kulda begynte å komme så har den plutselig stoppet å blåse! Hjelper ikke å justere til "Max" Det blåser bittelitt, men på minimum. Den funket plutselig en dag, men begynte å lukte litt svidd etterhvert. Trodde bilen skulle ta fyr, så fikk litt noia. Vet ikke helt hva det kan være, men håper det er en liten baggatell om det evt kan være at noe har fryst. Har en Bmw 320D 2000 modell. Håper noen kan gi meg et svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxopp Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 (endret) Varenummer 64116920365 Endret Desember 27, 2014 av Maxopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 ..Ja eller selve viften. Shaggy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Babybeam Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Hei hopp! Hadde lignende problem i dag selv. Her er posten jeg opprettet; http://bimmers.no/topic/793341-klimaanlegg-p%C3%A5-bmw-118-stoppet-i-dag-langtur-om-f%C3%A5-timer-hjelp/ Nå vet jeg riktignok ikke om det er store likheter i klimaanlegget mellom 2000 320D og 2008 118D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå