Tom.Arnesen Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Tenkte jeg skulle høre litt med dere også har en e39 525tds som plutselig mistet alt av bremser bak, og får dem bare ikke til å komme tilbake..har til nå luftet i timesvis, får av å til ut litt væske. men ikke nok til å få stempla til å bevege seg.etter lufting så føles pedalen fast å fin ut, et par brems, så er det ikke noe mer.. rett i bunn.mistenkte abs "blokka" på passasjer siden, men testet med en lik (som jeg vet virker), men fredeles ikke noe reaksjon bak.Fremme fungerer bremsene som "normalt"kan det være hovedbremsesylinder/BKF som har tatt natta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Det kan det være, eller om det er lastventil (regulerer bremsetrykket til bakhjulene) montert på bilen (touring) som er defekt eller stanget til denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom.Arnesen Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 (endret) ja, er touringen jeg har. dog, jeg har ikke luftbelger bakhvor sitter den lastventilen? har hørt flere som har snakket om den.. Endret Desember 30, 2014 av Tom.Arnesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Du har ikke lastavhengig ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom.Arnesen Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 det gjorde jo ikke meg spesielt mye klokere.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 det gjorde jo ikke meg spesielt mye klokere.. :/Sorry, jeg som husket feil.Det kan være feil med ABS, men da burde ABS lampa lyse. Lyser denne når du setter på tenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BTK-530 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Du har sjekket at bremserøra ikke er rusta opp/lekkasje...Nivå bremsevæske.. Bare et innspill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 sjekk for rust på stempelet. kan være dette er rustet fast inni calipperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå