steinsus Skrevet Januar 4, 2015 Share Skrevet Januar 4, 2015 Holder fortsatt på og rydder litt og det dukket da opp et turbogrenrør til en e30 m3 s14 motor. Ser faktisk bra ut også !! Kom med bud men gis ikke bort !! Ligger på Notodden og kan sendes !! Bytter gjerne i mot e30 m3 baksete med mellomlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klim Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Hjemmelaget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Det vet jeg ikke, men kan se ut som det er 'fiksa' på iallefall, Fikk det med i en haug med deler her, så jeg har ikke brukt det og kommer heller ikke til å få brukt for det. Kom med bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klim Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Toppmontert turbo? Byr ikke mer enn 1000,- siden det er så usikker med kvaliteten. Kan hentes siden jeg er telemarking . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2015 Jeg kan la det gå for 1000,- om du henter ja. Vh. Stein 99310944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klim Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Hei. Ja da sier vi det. Kan hende jeg kan få til å hente det på torsdag ettermiddag/kvelding om det passer for deg. Hva er telefonnummeret ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klim Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Ser nå at du har skrevet telefonnummeret i forrige svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Hei. Ja da sier vi det. Kan hende jeg kan få til å hente det på torsdag ettermiddag/kvelding om det passer for deg. Hva er telefonnummeret ditt? Det passer bra det, jeg er hjemme fra jobb etter 18:00 Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Er fortsatt til salgs da vi ble enig om annen løsning !! Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klim Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Hei. Takk for veldig hyggelig prat i går. Og for gode råd og inspirasjon. Jeg og M3'n får nok ta turen til Notodden så vi kan slå av en prat i løpet av sommeren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå