Vegardb17 Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Har fått mere og mere trua på E28 i det siste... er ute etter mest mulig original og rustfri bil.. motor og sånt spiller ingen rolle, det eneste den trenger er takluke. lurer egentlig mest på hva som er forskjellene på de forskjellige årsmodellene, om d går for det samme å kjøpe en 83 modell som en 87 modell.. planen var egentlig å ha en passe lav bil med en kvass m30 og ellers bare en mest mulig ryddig og fin bil som går ann å bruke hver dag utenom vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 E28 må i mine øyne være uten tvil DEN kuleste bmw`n som har blitt produsert , å det er jo flotte biler, hvis du ser bort ifra at de ruster veldig fort overalt, og har en tendens til og ha div uforklarlige el-feil, samt at å få tak i deler kan være litt vanskelig, å hvis man finner noe, så koster det gjerne en liten formue. Så vidt meg bekjent så er det vel lite forskjell på pre-face og facelift, da de ser veldig like ut,men delemessig så ser jeg vel for meg at det er lurere med en facelift da de har noen forskjeller her og der både "innvendig" og "utvendig" men det som er kjempe fint med e28 er jo at den er relativt liten og lett så til og med hvis man har en vanlig 3.5 liter så er det jo ganske morsomme og spreke biler så til og bare cruise rundt med And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 en 3,5l er da ALT annet enn sprek Stig! det må du nå vite! Kjøp M535n min ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 en 3,5l er da ALT annet enn sprek Stig! det må du nå vite! Kjøp M535n min ! VESENTLIG sprekere en 2.0 og 2.5 å til Vegardb17: kjøp han`s m535 det er en morsom e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå