Frode D Skrevet Januar 21, 2015 Skrevet Januar 21, 2015 Sjå her, Frode http://www.the-polisher.com/id6.html Ser ikke helt poenget med det der, så lenge man lager en skikkelig fuge når alt er montert. Har aldri sett den metoden før. Fullt av lim på boltene også ser det ut som....
Emil Karlsen Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Skrevet Januar 21, 2015 (endret) Er ikke snakk om mye mellom inner tønna og ytter ringer tokk bare så vidt det var ! handler bare om at jeg ikke vil at det skal lekke noe luft ![emoji2] Endret Januar 21, 2015 av emilK Anders_w reagerte på dette 1
Emil Karlsen Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Skrevet Januar 23, 2015 da blei det ny gir pose med m faregne i sømmene, og må legge opp nye ledninger til lyset i gir kule for det dro jeg av men er bare og få på kabel sko. blir en stor update når jeg får kommet meg på verkstedet må bare få lånt meg en diesel varmer. også blir nok resten av felgene skrudd sammen i helga!
Emil Karlsen Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Skrevet Januar 25, 2015 fikk ikke skrudd sammen de to siste felgene ihelga da bensin pumpa på bruksbilen gikk ! så har hatt litt hast værk med å få bytta den! fikk hvertfall prøve testa ac felgene i dag tror dette kommer til og bli bra!
Emil Karlsen Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Skrevet Januar 27, 2015 Takk for det Lasse ! Okai men da gjør jeg ikke det på de to andre ![emoji2]
Emil Karlsen Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Skrevet Januar 28, 2015 har seg sånn at noen sjelte nøklene til bilen for en liten stund siden -.- noen som har en fin metode og ta ut lås tønna så jeg kan få satt inn ny !!!
Emil Karlsen Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Skrevet Januar 31, 2015 fått gjort litt i dag, nøklene mine blei jo stjelt for litt siden så fikk banke ut tønna, tokk lit tid men fikk den ut til slutt! fikk bytta den innerste dysa for den lakk litt, så hadde slangene til åndinga blitt morken og var hull i den så når jeg starta bilen så smalt det fælt i innsuget... fikk bytta denne og da gikk den som en drøm igjen ! deilig og endelig få start på den igjen etter en gansgke lang stund uten nøkler har også fått sammen alle felgene så nå blir det bare og få tak i noen dekk og hive dem på ! blir mer i morgen skal få bytta fjerer bak så den blir endel stivere! har også en 320 e36 coupe som dama skal kjøre som jeg må holde på litt med i morgen så slenger ut noen bilder ! også fått på ny girmansjet med m faregne i sømmene
Freakshow Skrevet Februar 1, 2015 Skrevet Februar 1, 2015 nydelig farge på den bilen din! AC hjula kommer til å sitte som et skudd!
Emil Karlsen Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Skrevet Februar 2, 2015 kjøpt inn camber justering foran blir montering endag når han jeg har verksted med tar med jekken tilbake
Emil Karlsen Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Skrevet Februar 10, 2015 fått ny tenning og grill ramme blir montert ny tenning den uka her også håper jeg på og få kjøpt lakk og lakert grill ramme og framskjerm til uka igjen kommer update når jeg har fått gjort noe
Emil Karlsen Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Skrevet Februar 14, 2015 Camber stag bak kjøpt inn! Fikk de for 600kr helt nye i eske så måtte jo slå til når de koster 2500 nye på gs [emoji13][emoji2]
Emil Karlsen Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Skrevet Februar 16, 2015 har fått tak i nye lykter uten angel eyes er ikke så fan av det egentlig så vil helst bare få de av ! også har jeg fått tak i midtarms lene ! tror jeg skal få rota meg til og få montert de justerbare camber staga i morgen så kommer vell en update ! Freakshow reagerte på dette 1
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 18, 2015 Skrevet Februar 18, 2015 må du oppdatere her da Freakshow reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå