Robin94 Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Da begynner det å nærme seg godkjenning av coilovers og eu kontroll 4hjulskontroll er på mandag kl.14.00, eneste som mangler til da er 2 nye dekk som jeg må få tak i før mandag hvis ikke så må jeg utsette kontrollen :/ Så når 4hjulskontroll er iboks så er det tur til Biltilsyn for å få godkjent coilovers i vognkort, spennende å stressfult prosjekt for min del vil jeg si men håper alt går aom smooth Henta meg 17" OZ felger ikveld som skal brukes til kontroll å godkjenning 225.45 17" 8" brei rundt om Tøft med halvrosa farge på innsiden av felgene sies det XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Da er endelig coilovers godkjent i vognkort å bilen blir eu godkjent på mandag wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Da ble det endelig tid til å legge om til gromhjula på cab'n Åsså myyyye bedre å kjøre med disse hjula enn de andre 17" felga, de sporer som bare det når jeg kjøre men nå ligger bilen fint å stødig på veien og mindre støy Iløpet av neste uke regner jeg med det blir bestilt en time for å få tatt en liten service på motor me oljeskift å diverse lenge siden sist tror jeg Er det forresten noen som vet om det går bra å få polert framsiden av felgene? De er blankpolert fra fabrikk men det er kommet voldsomt mye riper på framsidene på alle 4 felga så vil prøve å få shina opp dem. Evnt om noen vet et firma i trondheim som polerer felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Skjer det noe nytt her da, Robin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Hallo Ja næi går for det meste i kjøring å vasking egentli Snart parkere for vinteren å begynne å montere anlegg (Y) kommer vel mer updates senere når ting er satt igang Har da kjøpt meg vinterbil/oppussingsobjekt igjen xD wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Så meget original og strøken ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet September 15, 2015 Forfatter Share Skrevet September 15, 2015 Så meget original og strøken ut! Bildene lyger en del mtp lakken men blir mest trolig ny lakk neste år i samme farge wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Går mye i kjøring og vasking her og Kult med vinterbil da , hvilken motor er det i den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Går mye i kjøring og vasking her og Kult med vinterbil da , hvilken motor er det i den?? Vil vel tro dette er en 520i? Var iallfall prikk lik en 520i som faren til en kompis av meg hadde! Korriger meg om jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Går mye i kjøring og vasking her og Kult med vinterbil da , hvilken motor er det i den?? Vil vel tro dette er en 520i? Var iallfall prikk lik en 520i som faren til en kompis av meg hadde! Korriger meg om jeg tar feil Det er en '88 520i med M20B25 motor williamthomas og wrnr1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet September 19, 2015 Forfatter Share Skrevet September 19, 2015 Det er en '88 520i med M20B25 motor det er en 88' 520i me M20B25 williamthomas og wrnr1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Jaja, sitter å funderer på om jeg skal bruke cab'n i vinter eller om jeg skal være sparsom på lønna å handle enda en e36 da planene med e34'n gikk rett i dass... Kjedli å bruke en rustfri bil første gang på saltede veier i Norge :/ vet det går an å tectylere å behandle bilen godt før vinteren men kjekt igrunn å ha en bil til å bruke som hverdagsbil, men vi får se Er det noen som tilfeldigvis har en cab delebil stående eller vet av noen som selger deler ifra en cabriolet?? Ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 (endret) Er det noen som tilfeldigvis har en cab delebil stående eller vet av noen som selger deler ifra en cabriolet?? Ta kontakt Bilopphuggeriet på Sveberg har mye rart og billig, så jeg ville hørt med de! Endret September 30, 2015 av wrnr1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Dem tenkte jeg ikke på! Dem har jo som regel ganske mye rart som du sier : wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Dem tenkte jeg ikke på! Dem har jo som regel ganske mye rart som du sier : Har handlet fra dem 4 ganger jeg! Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå