Gå til innhold

bytte til cic i 2007 E70

Anbefalte innlegg

Er det noen som har hatt lignende problem etter bytte til cic ,og har fått opp ,(No ACUSTIC SOUND) og at det er feil med SOS.

Enheten er codet inn i bilen, og han som utførte jobben hadde ikke hatt problem med dette

HJELP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg kan si nøyaktig hva det er, er nok dette relatert til koding.

Det spørs om du ikke har bedre muligheter på bmwcoding.com e.l. forum.

Ja, har nok tenkt det samme, han prøver å gjøre et forsøk  til på fredag,har du hørt om lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOS-feil er ikke helt uvanlig. Det greieste her er nok å fjerne SOS-greiene. Det andre er jeg mer usikker på, men mulig det ikke er korrekt kodet i forhold til hvilket lydsystem bilen har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOS-feil er ikke helt uvanlig. Det greieste her er nok å fjerne SOS-greiene. Det andre er jeg mer usikker på, men mulig det ikke er korrekt kodet i forhold til hvilket lydsystem bilen har.

Takk for svar,får vel vente til fredag og se om det går da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har top hifi og er koda til top hifi. Er jeg som har gjort kodinga og det er gjort etter VO. Så hvorfor det har blitt sånn er jeg usikker på. Jeg skal se over koding på ampen fredag. Får se da. Men cic er riktig etter VO awt. :/

Endret av SweetBMW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan likevel være noe innstillinger i CIC som ikke har blitt endret, så jeg ville gått gjennom den og sjekket.

Evt. så kan det være nødvendig med oppdatering av SW på forsterkeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den siste der jeg tenkte på, men problemet løste seg heller ikke når han satt i gamle CCC, om jeg husker riktig av tlf samtalen.

Edit: den feilen er ikke alltid der heller. Lyd er der men balansen er feil. Den henger etter.

Endret av SweetBMW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...