m520 Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Okey. Får jeg alt det styret med å lufte osv på denne motoren å? Vil webastoen klare å holde den varm selv om termostaten er gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Bare still deg i en bratt bakke så går det nok bra Det veit jeg ikke Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 følger Gamlebilen min ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Noen som vet hvilken sikring som er til webasto? Finner den ikke! Jeg var HELT sikker på at jeg hadde en skeiv bakfelg. Det gikk over da jeg skulle ta av felgen for og levere den til retting! Så da var det jo bare å handle nye dekk da! Her er di gamle på demonteringsstadiet! Fant bilde fra forrige eier hadde bilen: Gleder meg til sommeren nåå ja! (Håper det går bra at jeg legger det ut) tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Fin bil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 hva i helvette har skjedd med bakdekket?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 enten blitt burna med eller subba i noe ser det ut somså veldig slitt ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Ingen av delene! Jeg har bare kjørt med bilde jeg. Noen andre som har tatt seg av det her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Har en del deler til disse (se link i signatur) Så ut som et pent eksemplar, men er ikke en så liten dieselmotor slitsomt på så stor og tung bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Takk! Bilen er litt "treg", men en 520 Bensin er mye trengere og kjøre med ved vanlig kjøring syntes jeg. Så motoren er jeg fornøyd med. På blandet kjøring har jeg målt den til 0.62 med diesel, så da kan den få lov til og være litt treg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 ser ut som ett flak som har detti av dekket , eller ett enormt flatspot! bakdekkene var i helt OK tilstand 9 januar hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Før bildet av dekket ble tatt når det fortsatt var luft i det, sto banen på dekket veldig ut der, så ikke rart det vugga endel når jeg kjørte:p Men må står den på helt nye bakdekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 (endret) En bitte liten oppdatering! Tok idag en skikkelig innvendig vask, og smørte opp skinnsetene på nytt. Fikk også montert ledpærer i dørene forran. Bak kommer imorra;) Endret Januar 22, 2015 av m520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2015 Jeg er veldig på jakt etter ett sett med Rondell D58 hjul til den! 8.5 og 10 x 18!!! Si ifra om noen vet om ett sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå