m520 Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2015 (endret) Kjeder meg litt på jobb, så da tenkte jeg å legge ut ett par bilder av bilen når jeg var på fjelltur med ski, bikkjer! Ble en litt genial løsning på basskasseproblemet når jeg skulle bruke skiposen;) Bilen på fjellet: Basskasse satt på langs, ski i midten, og bikkja til søster til høyre. Skia er tatt ut av posen, så syntes ikke desverre! Veldig praktisk dissa e39'ene! Endret Januar 24, 2015 av m520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Alt det der går lett inn i E39'en (Mikrofonene er riktignok ikke mine da, men), og enda har jeg plass til to foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2015 Der kan du se! E39 er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 http://m.ebay.com/itm/181634097237?nav=SEARCH Har begynt å vurdere takvinge! For eller i mot?? Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2015 Okey, da bestiller jeg det! Noen her inne som kunne tenkt seg å påtatt seg å bytte hjullager bak på BMWen min? Betaler selvfølgelig for jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Nytt hjullager påvei inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 SÅ deilig å få bytta hjullageret igår! Idag er jeg på huggerrunde, på jakt etter litt ymse! Ikke fått noen napp enda. Har vært på samtlige i Telemark og Vestfold, og nå går turen over fjorden til Østfold for å reise på huggeri der også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 røsnes bilhuggeri er bra og svært ligger i halden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Hva ser du etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Mye bra på skjelsvik ihvertfall Araz er noe dårlig med BMW nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Var en tur på Røsnes. Der hadde di faktisk en grei bil, men ble ikke akkurat noen storhandling. Ble nye matter til E46'en til samboeren. Det jeg i utgangspunktet trenger: Venstre forskjerm i TitanSilver Metallik om jeg ikke husker feil. Sportsratt(Fra facelift) Noen lister utveldig. Sort Sportskinninteriør. Blinklys hendelet. (Computeren min fungerer ikke) Pluss at jeg aaaaaltid er på jakt etter noen finulige saker som min ikke har. Gjærne noe ekstrautstyr jeg kan ettermontere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Var innom Skjelsvik idag også, pluss Huggeriet i Bø, men var liksom ikke noe der jeg trengte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Okei, de tingene tror jeg nok ikke jeg har. Har en ekstra cd-spiller derimot! Skal være pikselfeilfri, men har ingen garanti på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Huggeriet på Skjelsvik mener jeg fikk inn en bakskadd grå e39 touring med takspoiler hvertfall Computeren din virker ikke pga at det står uorginal radio/spiller der. (ikke spør meg hvorfor, var bare en på BMW som sa det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå