Gå til innhold

m520' sin 520 Diesel;)

m520
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, jeg skal ikke ha noe BMWsekser med den årlige kjørelengden min gitt.. Det får jeg rett og slett ikke bare til å gå opp! :P

Tenkte på den motoren som du snart bytter ut, selv om den ikke går ;)

Disse er jævlig bra økonomisk! Lå på 0.73 på det verste og 0.65-66 på det snilleste, i hvert fall i mitt eie. Aner ikke hva forrige eier har kjørt på.

Alternativet er jo 318tds da, får du kasta billig etter deg og de er jævlig gjerrige! :lol:

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har visst hatt noe startproblemer tidligere. Aner ikke hva di gjorde for og ordene feilen. Men nå starter den som en drøm i alle temperaturer jeg har startet den i. Null startproblem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekseren er nok like billig som frirer'n i drift, da sekser'n er større og har mer moment ;) 136hk og firer på så stor bil er nok ikke noe billigere å kjøre med ;) Men nei, din bil, dine vaølg ;)

Kan tenke meg at Trf steg 2 eller 3 hadde gjort seg på denne spørs hvor mye m47d20 tåler

Det veit helt sikkert Trf performance bedre enn meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har den gått istykker vettu! Bilen har stått hos mamma siden fredag. Og idag startet den ikke! :-D Trur fødepumpa er gåen. Den ville ikke starte før jeg taua den igang :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå har faen i meg nivåreguleringa gått til helvete her..

Bilen er blitt en del lavere bak. Hva som har skjedd med nivåreguleringen aner jeg ikke. Tror det er noe styringsenhet, eller sensorer som har ryki, for den er like lav på begge sider. :P

Endret av m520
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...