bmw1969 Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Byttet til nye bilstein b8 for en måned siden, og nå lekker begge bak. Noen flere som har opplevd dette? Ser på forum fra UK og USA at det er flere som har slitt med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Har ikkje opplevd det men rekner med du skal klage? Ser ein del bilder av andre som har samme problemet og dei anbefaler å ta det på garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1969 Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Har ikkje opplevd det men rekner med du skal klage? Ser ein del bilder av andre som har samme problemet og dei anbefaler å ta det på garanti Joda må klage. Snakket med importøren her i Norge, å de sa at en måtte ha papir på at det var en fagmann som hadde montert de. Vet du om Mtech/sport demperne er stivere en std demper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Har du montert det hos ein "fagmann" då? Kan desverre ikkje sei kass av dei som er stivest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1969 Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Har du montert det hos ein "fagmann" då? Kan desverre ikkje sei kass av dei som er stivest Har montert selv, men etter innstruks . Har brukt Bilstein mye før på andre biler, å har aldri hatt lekkasje. Detter er andre settet jeg har sett på kort tid som lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Bilstein er ikke bra kvalitet. Mange som har trøbbel med B8-dempere. Søk litt på forumet, så finner du ut mer. Kommer aldri til å kjøpe Bilstein igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Monterte du mansjetter over demperene? Viss dei mangler så ryker dei ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1969 Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Bilstein er ikke bra kvalitet. Mange som har trøbbel med B8-dempere. Søk litt på forumet, så finner du ut mer. Kommer aldri til å kjøpe Bilstein igjen. Nei nå er jeg møkk lei Bilstein. Vet du om mtech demperne er kortere og stivere enn demperne fra std understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1969 Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Monterte du mansjetter over demperene? Viss dei mangler så ryker dei ganske fort. Nei, det fulgte ikke med noen. Og på bilder jeg har sett er de montert uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Nei nå er jeg møkk lei Bilstein. Vet du om mtech demperne er kortere og stivere enn demperne fra std understell? Ja. Det er de. Mye bedre løsning enn B8. Ikke så stiv dog. bmw1969 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 hadde b8 på min e46 og ene var lekk etter 2 sessonger. nye topplagre og nye mansjetter er jo et must. dette følger aldri med bakdempere når man kjøper de løse. de foran var like gode som nye. jeg erstattet alt med bilstein b16 rc. vil anbefale spax om du bare skal ha nye bak. disse er gode og er hardhets justerbare. hadde dette på min gammle e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Det kjem steiner og dritt på støtdemperstanga som riper opp simmerringen til demperen. Då begynner den å leke. Kanskje bilstein har svakere simmerring enn andre merker? Men andre merker begynner også å leke etter kort tid, viss det mangler mansjetter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå