rogerg Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Hei! Mitt orginale delenr på min BMW 520d 2006 modell touring er: 65129118070 (AT-M-ASK) Vil delen som det er vedlagt et bilde av delenr passe på min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 M-ASK er navigasjon business (evt. uten navigasjonsdelen, for de bilene som ikke hadde dette), og vil ikke fungere så bra om du har navigasjon professional. M-ASK heter forøvrig M-ASK, og ikke CCC. Du kan forøvrig gjerne bruke tråden du allerede har til slike spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerg Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Hvordan vet jeg om jeg har navigasjon professional? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Det er kun navigasjon professional som har CCC, men det ser du enkelt ved å se om du har liten eller stor skjerm, samt en eller to "CD-spillere". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerg Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Jeg har stor skjerm og en CD spiller (Har CD magasin i hanskerommet.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Er du sikker på du har stor skjerm? Den kombinasjonen fikk man ikke før i 2009. Enten stor skjerm og to CD-spillere eller liten skjerm og en CD-spiller før dette. Har du navigasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerg Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Ja, jeg har navigasjon og kun en CD spiller. Da passer vel delen da? Hva er stor skjerm? Kan du evt. legge ut et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Liten skjerm: Stor skjerm: Om du har førstnevnte ser det ut til at den vil passe ja, men jeg tar ingen ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerg Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Jeg har den første varianten ja. Kontakter etc. bør vel være det samme på 04 modellen og 06? Jeg har sendt en forespørsel til verkstedet som skal sette den inn også. Dette er et BMW verksted, så regner med at de kan si ja eller nei til om den passer. Takk for svar. Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Som nevnt heter da altså enheten M-ASK, så du har ikke CCC i din bil. Kontakter er like på alle modeller, så den vil nok fint passe inn, og den vil nok fint fungere også. Hvorvidt BMW-verkstedet "godkjenner" denne er en annen sak, men jeg hadde ikke tatt det så veldig høytidelig. Jeg aner ikke hva du skal betale,men jeg hadde ikke betalt mer enn en tusenlapp eller to for en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerg Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 De har sagt ja til å sette inn en brukt del og de er klar over at delen er lik over flere årsmodeller. Så kan ikke skjønne at de ikke skulle gå med på det. Garanti gir de selvfølgelig ikke, men det er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerg Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Et huggeri u Sunnfjord som har forlagt 3000 kr inkl. frakt. Er det mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Jeg synes det er (for) mye ja, men på en annen side så har du vel ikke så mange andre valg heller (med mindre du bytter hele systemet ut til f.eks. professional e.l.). Disse er normalt umulige å bli kvitt da ingen normalt kjøper slikt, men når noen plutselig trenger kan man nesten ta hva man vil. Tilbud og etterspørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerg Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Ny del koster 22000 kr. Så jeg er vel fornøyd. Men ser at de selges rimeligere på ebay. Kan sjekke finn også, om jeg finner noe som er billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Har erfaring fra Furubakken tidligere at de sier det går og så går det ikke likevel. Problemet oppstår når delen allerede er programmert i en annen bil og evt hvis delenr ISTA\P forventer er feil i forhold til delen du kommer med. Men det skal bli spennende å se. La oss få vite hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå