RoboX Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 (endret) Har litt deler liggende, som jeg aldri fikk montert på min 97 mod E39 520i med steptronic før jeg solgte den. Alt ryker for 1000 samlet inkl frakt! 6 stk nye originale tennplugger Bosch FR7LDC SOLGT! Nytt toppdekselpakning kit SOLGT! Ny bremseslange bak Ny fremre bærearm høyre foran komplett Nytt oljefilter og pakning til steptronic kassen Ny O-ring til vannpumpe Steinsprut rep kit Biarritzblau Metallic original BMW med base og klarlakk Nye originale fjærer, begge sider foran, montert til eu kontroll og demontert igjen en uke etterpå pga senkefjærer. Originale pre facelift frontlykter Original luftfilterboks Originale nyrer i god stand Innvendig dørhåndtak førerside foran Har ingen ide om hva jeg skal sette av pris på dette, så vennligst kom med bud om du trenger noe. Endret Februar 14, 2015 av RoboX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GardIsak Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 hva kunne du tenkt deg for lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoboX Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Vet ærlig talt ikke hva jeg kan ta for dette, så må nesten bare si noe. 500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GardIsak Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 har du mulighet til å sende meg bilde av lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoboX Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Mye skal du ha for toppdekselpakning og tennplugger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoboX Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 300? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Hmm, kan dette sendes som brevpost? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Hmm, kan dette sendes som brevpost? Bør være mulig å gjennomføre, ja I verste fall som to separate "brev" Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoboX Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Burde gå greit det. I verste fall går det helt fint i 2 boblekonvolutter. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Perfektos! Pris inkl frakt takk, og kontonr! Send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoboX Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoboX Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Noen interesserte i resten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønderboy Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 er det xenon i de lyktene du har der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Handel med denne karen anbefales på det sterkeste Kjempefornøyd! RoboX reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå