JonnyG Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Jeg vurderer å skaffe meg en E91 330xd og lurer litt på hvilke muligheter jeg har iht multimediaspilleren. Prøvd å lese meg opp her inne men er fortsatt ganske grønn. Jeg ønsker BT streaming av musikk fra iPhone, Mulighet til å spille av DVD film og DAB+. Internett, Google m.m. er bare ett pluss. OG jeg ønsker det originalt (selv om det koster) Dette er kodene på utstyret bilen har: 6AA 6AB 6FL 601 609 612 614 615 616 620 633 654 672 677 698 7SP All tips og hjelp settes pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Du finner det meste av info i denne og denne tråden. Hovedproblemet her vil være DAB+. Det er mulig å ettermontere det ved hjelp av originale deler, men med mindre du skal kjøpe nytt så er det ganske vanskelig å finne. Ellers er årsmodell nøkkelinformasjon her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnyG Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Du finner det meste av info i denne og denne tråden. Hovedproblemet her vil være DAB+. Det er mulig å ettermontere det ved hjelp av originale deler, men med mindre du skal kjøpe nytt så er det ganske vanskelig å finne. Ellers er årsmodell nøkkelinformasjon her. Årsmodell er 2009, førstegangsregistrert 2008. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Om du da ser i trådene jeg linket til vil du se at du enkelt kan montere combox med de mulighetene det gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnyG Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Aha, takk! Trodde den bare fungerte fra 2010 og nyere. Mens DAB+ blir ett problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 I teorien, ikke i praksis. For å ettermontere DAB+ må hele computeren din byttes ut med en som har dette. De kom først på 2011-modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnyG Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 I teorien, ikke i praksis. For å ettermontere DAB+ må hele computeren din byttes ut med en som har dette. De kom først på 2011-modellene. Da er jeg med! Spilleren i bilen min er det en CCC eller CIC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Vil tro du har mange knapper rundt iDrive-hjulet, stor skjerm og en "CD-spiller", så da har du CIC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnyG Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Vil tro du har mange knapper rundt iDrive-hjulet, stor skjerm og en "CD-spiller", så da har du CIC. Stemmer det, takk for svar. Da ser jeg hva jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå