Gå til innhold

'94 BMW 325TDS vurderes solgt.


jall
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer og selge min 325tds sedan da jeg ikke har tid til og gjøre noe arbeid på den.

Den er ikke EU ok, da fristen gikk ut i Desember. Har ikke hatt den så lenge selv da jeg kjøpte den av en kompis som ville selge den pga den har vært meget tungstartet. Fant ut at det var dieselpumpa i tanken som ikke har fått strøm, har og ny dieselpumpe til tank liggende som kan følges med om ønskelig. Det ene grøftelyset er også knust, men har 2 nye fra schmiedmann der og som følger med.

Bilen har rullet ca 256.000. Manuell gir. 

Skiltnummer på bilen er AR76030 om noen vil sjekke for heftelser.

Det er selfølgelig litt skjønnhetsfeil her og der, og litt småfiks. Men tror ikke det skal være alvorlig mye.

 

 

Jeg er desverre på sjø nå og har derfor litt lite info, har heller ikke bilder nå, men kan muligens få noen hjemme til og få tatt det. Tenkte jeg skulle bare lufte den for salg og se om det var noen interesse.

 

EDIT:

Hadde tenkt på en pris på rundt 15.000,- , ikke mindre. Er hjemme fra jobb om 2 uker så går den vel til høystbydende.

Her fikk jeg et par bilder. Den er ikke akkurat nyvasket på bildene....hehe

 

post-40143-0-05356300-1421688216_thumb.j

 

post-40143-0-41062800-1421688244_thumb.j

Endret av jall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 6 months later...

Vurderer og selge min 325tds sedan da jeg ikke har tid til og gjøre noe arbeid på den.

Den er ikke EU ok, da fristen gikk ut i Desember. Har ikke hatt den så lenge selv da jeg kjøpte den av en kompis som ville selge den pga den har vært meget tungstartet. Fant ut at det var dieselpumpa i tanken som ikke har fått strøm, har og ny dieselpumpe til tank liggende som kan følges med om ønskelig. Det ene grøftelyset er også knust, men har 2 nye fra schmiedmann der og som følger med.

Bilen har rullet ca 256.000. Manuell gir. 

Skiltnummer på bilen er AR76030 om noen vil sjekke for heftelser.

Det er selfølgelig litt skjønnhetsfeil her og der, og litt småfiks. Men tror ikke det skal være alvorlig mye.

 

 

Jeg er desverre på sjø nå og har derfor litt lite info, har heller ikke bilder nå, men kan muligens få noen hjemme til og få tatt det. Tenkte jeg skulle bare lufte den for salg og se om det var noen interesse.

 

EDIT:

Hadde tenkt på en pris på rundt 15.000,- , ikke mindre. Er hjemme fra jobb om 2 uker så går den vel til høystbydende.

Her fikk jeg et par bilder. Den er ikke akkurat nyvasket på bildene....hehe

 

attachicon.gifreceived_10152936373775155.jpeg

 

attachicon.gifreceived_10152936373780155.jpeg

Er den solgt nå eller????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...