Otis Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Så du ønkser å bestemme helt selv når du skal ha parklys på, uavhengig av alt annet? Isåfall blir det vel nesten rett. Skal du få det til så må du sette opp en egen bryter med strøm fra motorrommet uavhengig av alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Ja, er det som var planene. Så lurer jeg på om det holder å koble meg på orginal park lys eller om det finnes greiere plass i motor rommet å koble seg på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Skal du ha helt individuell styring av parklys må du hente strøm fra + punkt i motorrommet, egen bryter, rele og nye ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Men hvordan skal jeg da på greiest mulig måte legge ledningen fra + pungtet og vekk fra motoren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Det må du nesten se selv under montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Hm, men hvordan ville det vært med strømtyv på orginal park lyst ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Svært enkelt?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjhagen Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Var det jeg trodde men viste ikke om det kunne skade ledningene på noen vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå