Mounir Elbezazi Skrevet Januar 20, 2015 Skrevet Januar 20, 2015 Hei Jeg har nylig kjøpt meg en BMW 520ia touring. Toppers familie bil, med mye plass. Men nå har vinduet på bakluka begynt å åpnet seg, og dette helt av seg selv. Låsen er jo elektronisk, og jeg hører at det er elektroniske funksjonen som hele tiden åpner seg. Noen som har vært borti dette før? På forhånden takk
Sammyen Skrevet Januar 20, 2015 Skrevet Januar 20, 2015 (endret) Velkommen til bimmers!Er mange tråder om dette så bruker du søkefeltet oppe til høgre finner du svar EDIT: Kort fortalt kan det være ledningsbrudd, microbryter har tatt kvelden eller dårlig jordingspunkt i bakluke Endret Januar 20, 2015 av Sammyen
Mounir Elbezazi Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Skrevet Januar 20, 2015 Velkommen til bimmers! Er mange tråder om dette så bruker du søkefeltet oppe til høgre finner du svar EDIT: Kort fortalt kan det være ledningsbrudd, microbryter har tatt kvelden eller dårlig jordingspunkt i bakluke Tusen hjertelig takk
pedro Skrevet Januar 24, 2015 Skrevet Januar 24, 2015 I baklukeåpneren i knappen oppe på bakluken mot vinduet sitter det en microbryter som sikkert er full av kondensvann Hvis du ser nøye etter ved vindusviskerens innfestning så kan du ved hjelp av å skru ut en liten skrue(umbrako). Da kan du ta av toppen på dekselet der og komme til bryteren. P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå