Poppy Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Tror det kan være lurt å invistere i "clear bra" For de som vil lære mer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Der var sånn jeg snakka om ja! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Hvis du skal ha "Clear bra" på bilen er det veldig viktig at lakken under er strøken, ellers synes alt igjennom folien. Freakshow og tobiasw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 (endret) Beklager sent svar!! Angående foliering: 1) Wicky! Trodde du sa at det kostet rundt 15.000 kr. for foliering, men kanskje den slitesterke gjennomsiktige plaster kosten mer... 2) Ja, selvsagt skal bilen komme fra grundig detailing før eventuell gjennomsiktig foliering 3) Angående foliering til annen farge: ERRU GÆRN!? Halve ekslusiviteten til denne bilen er jo eksteriørfargen :) Alternativet blir jo "coating" som beskytter mot småskader, til budsjettet jeg har... Har hørt at det er bra mot smuss, da skitt og regn bare preller av. Også for bilen skikkelig heavy detailing med på kjøpet... Har noen referanser eller noe sånt for hvorvidt slikt fungerer godt i hverdagen? Takker for tips angående Smart Repair også! Skal ta med bilen din og se hva de kan gjøre for meg (steinsprut + ripe). Endret Juni 3, 2015 av noekult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Kan ordne "bytte farge folie" til 15k ja...Men Xpel sin gjennomsiktige folie koster en del mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Beklager sent svar!! Angående foliering: 1) Wicky! Trodde du sa at det kostet rundt 15.000 kr. for foliering, men kanskje den slitesterke gjennomsiktige plaster kosten mer... 2) Ja, selvsagt skal bilen komme fra grundig detailing før eventuell gjennomsiktig foliering 3) Angående foliering til annen farge: ERRU GÆRN!? Halve ekslusiviteten til denne bilen er jo eksteriørfargen :) Alternativet blir jo "coating" som beskytter mot småskader, til budsjettet jeg har... Har hørt at det er bra mot smuss, da skitt og regn bare preller av. Også for bilen skikkelig heavy detailing med på kjøpet... Har noen referanser eller noe sånt for hvorvidt slikt fungerer godt i hverdagen? Takker for tips angående Smart Repair også! Skal ta med bilen din og se hva de kan gjøre for meg (steinsprut + ripe). Jeg har lakkforsegling på min bil. Så langt er jeg kjempe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Xpel koster en del mer fordi den er "selv-reparerende", så dem demonstrere det live på oslo motorshow. Ganske fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 I know...man får ripe...og ripa forsvinner når det blir varmt... helt rått egentlig! HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Jeg har lakkforsegling på min bil. Så langt er jeg kjempe fornøyd Hvordan er det vinterstid? Angående Xpel... Det er dyrt as :/ Skal ha felger og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Gtechniq har en helt rå coating. Denne anbefales på det varmeste noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Hvordan er det vinterstid? Angående Xpel... Det er dyrt as :/ Skal ha felger og... Den er helt rå hele året rundt. Den er fra Gtechniq, jeg la den selv i fjor siden jeg driver med detailing som hobby. Den ser helt ny lagt ut etter en helt vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Den er helt rå hele året rundt. Den er fra Gtechniq, jeg la den selv i fjor siden jeg driver med detailing som hobby. Den ser helt ny lagt ut etter en helt vinter Hva er fordelene bortsett fra bra shine? Skal det være motstandsdyktig mot små steinsprut f eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Hva er fordelene bortsett fra bra shine? Skal det være motstandsdyktig mot små steinsprut f eks? Fordelene er : -Glasshard coating som ligger å beskytter lakken -Ved ordentlig behandling blir bilen blank. - Beskytter mot steinsprut -beskytter mot syrer (baijs fra fugler) , asfalt prikker , oljer og generelt dritt som ligger på veien eller kommer opp fra asfalten når det regner. -Hydro fobiske evner som gjør at det meste bare preller av. Gå inn på detailersclub og les rundt. Er et produkt/behandling som blir sett på som noe av det bedre innenfor detailing verden noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 En coating som hjelper mot steinsprut, really? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Aldri hørt om jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå