Gå til innhold

Wrnr1 - Sort E46 facelift - Nye lykteglass side 14


wrnr1
 Share

Anbefalte innlegg

Bra med planer, følger med her. Når det gjelder klimapanelet vil det ikke fungere 100% som automatisk klima da du har manuell fra før. Om du skal få fullstendig utbyttelse av panelet kreves det mange timers jobb og lommeboka blir vesentlig tynnere. Du vil merke dette på sommeren, nå har du sikkert stilt inn det gamle panelet på 20++ grader men om sommeren når du vil ha 14-15 vil det ikke gå ann å endre dette da du har manuell justering av klima og ikke automatisk som du nå har. Men det løfter absolutt helhetsinntrykket. 

Har testet ut klimaet og når det kommer til temperatur og viftestyrke, så fungerer det utmerket :D Det som derimot ikke fungerer er hvilke vifter lufta skal gå gjennom. Dette viste jeg på forhånd, og stilte derfor inn det manuelle på vinduet foran og inni kupeen, da jeg ikke behøver varme i føttene. :) Men vi får se til sommeren om det blir byttet til manuell om det stemmer at jeg ikke kan få airconditionen til å fungere ordentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Da er det vel på tide med en ny update! Har endret høyttalerne i hattehyllen til et par fra Rockford Fosgate som jeg hadde i min forrige bil (glemte dessverre å ta bilde av dette) og monterte også angel-eyes ringer i lyktene, kun for å oppdage at kabelen på siste ringen var røket, slik at jeg kan velge mellom 3 ringer eller ingen -.- Men nå har jeg bestilt nye fra GS så jeg håper at de er bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også endelig fått kjøpt sommerfelger/dekk! Det ble ikke CSL-felger allikevel men GS Spider 19" istedet. Synes resultatet ble knallbra og bilen ser 5 år yngre ut :D Sporer heller ikke så forjævlig som jeg først hadde sett for meg, men rattet er betydelig tyngre :P

 

2eeyhi0.jpg

24zhtok.jpg

r8ru4o.jpg

 

Neste punkt på lista blir å få inn basskassa fra RF :) Dette skjer mest sannsynlig til helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål og håper på kjapt svar :D Holder på å montere anlegg i bilen nå, men klarer ikke å huske hvor signalkabelen skal kobles.. Noen som vet dette?

Var forøvrig på postkontoret og hentet angel eyesene i dag, så de blir muligens montert i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg stått på og fått ting gjort! Fikk endelig lyd i anlegget!

 

Trakk kabler bak hanskerommet og med de originale høyttalerkablene langs dørene

14aeq6u.jpg

 

Klarte selvfølgelig å knekke de klipsene på plastikken til B-stolpen -.- Men fikk til en midlertidig fiks med dobbeltsidig teip

ppt7p.jpg

 

Og man måtte jo ut med baksetene for å få trekt kablene til bagasjerommet..

2vxef6q.jpg

 

Slik så det ut under montering

11kjjt3.jpg

154kod4.jpg

 

Og etter det var ferdigmontert :D

mto4nn.jpg

 

Da jeg var ferdig oppdaget jeg at jeg hadde rotet bort plastskruene til batteridekselet, så jeg kjørte opp til høggern for å finne et par nye og der fant jeg noen fine interiørlister med aluminium-look fra en 330 M-Sport, som jeg fikk med meg for en billig penge :D Det var et par klips som var knekt på de, men med litt kreativitet fikk jeg de til å sitte som støpt ;) Lista under girspaken var overraskende enkel å bytte, så det var kun en positiv opplevelse!

 

Gammelt:

2r7ly12.jpg

2r45wnm.jpg

 

Nytt: :D

x1m0qp.jpg

vdn1v8.jpg

293a6w8.jpg

 

Synes resultatet ble strålende! 

 

 

Edit: Snudd bildene riktig vei.

Endret av wrnr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om folk følger med lenger, så er vel ikke så mye vits i å poste, men jeg gjør det uansett for min egen del :D I dag fikk jeg endelig montert angel-eyesene <3 Jeg monterte jo noen for en mnd siden ca, men siden de var billig ebay-vare så røk kontaktene veldig lett på de, så nå har jeg montert et sett ifra GS, og kunne ikke vært mer fornøyd! Kvalitet og for et fantastisk utseende det var på de lysa i forhold til billigvaren! 

 

mcvfwz.jpg

fd99gl.jpg

 

Synes forresten ringene så mye dårligere ut på telefonbilder enn i virkeligheten. De er fantastisk skarpe og jevne og har en perfekt farge! :)

 

 

Edit: Vendte bildene rett vei.

Endret av wrnr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også i stillhet ;) En BMW blir en "ordentlig" bmw når angel eyes`ene er på plass :) Ble bra :)  I å med at du har led AE så burde du kjøpe noen H11 LED pærer til grøftelysa din også :P

Ja, må angel eyes til! Har faktisk LED til tåkelys på huskelista mi, så det kommer etter hvert :D Har også gjort en god deal med høggern om et M-sport multifunksjonsratt, så det blir mest sannsynlig henta på mandag om det ikke er noe slitasje på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må angel eyes til! Har faktisk LED til tåkelys på huskelista mi, så det kommer etter hvert :D Har også gjort en god deal med høggern om et M-sport multifunksjonsratt, så det blir mest sannsynlig henta på mandag om det ikke er noe slitasje på det :)

Ett lite tips da du skal bytte til LED pærene er å ta å løsne fremre plast innerskjerm (Lokari) da led pæren er tykkere og det er SYKT trangt bak der fra før av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet. Har en kompis med E46 som tipset meg om det :) Prøver å få ham til å lage forum om bilen sin, men han han er for lat :P Vet du forresten om volumknappene på multifunksjonsrattet vil fungere om jeg skifter? Kan huske å ha lest en plass at E46 etter 2002 har ledning lagt opp til rattet uansett om det er multifunksjons- eller ikke?  :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet. Har en kompis med E46 som tipset meg om det :) Prøver å få ham til å lage forum om bilen sin, men han han er for lat :P Vet du forresten om volumknappene på multifunksjonsrattet vil fungere om jeg skifter? Kan huske å ha lest en plass at E46 etter 2002 har ledning lagt opp til rattet uansett om det er multifunksjons- eller ikke?  :-k

Ohhh. nå spør du vanskelig, meen vil tru at at på din bil er det ikke lagt opp noe i å  med at du ikke har noen knapper på rattet fra før av  :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...