Gå til innhold

Wrnr1 - Sort E46 facelift - Nye lykteglass side 14


wrnr1
 Share

Anbefalte innlegg

har du link til de Kromringene rundt speedometeret, bestilte noe fra ebay, men det var visst plastikk :(. Meget fin bil btw. Har selv en e46 320dat m sport.

Takk for det :) Du må lage tråd om bimmeren din da :D

 

Jeg brukte Ebay jeg også, og bestilte disse:

http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-Chrome-Cluster-gauge-Dashboard-rings-speedo-Trim-instrument-/221436208108?hash=item338ea063ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok haha [emoji14] takk for svar! Likte tråden din! Fin bil. Det eneste du mangler nå er vel linser i kjørelysene eller?

Takk for det :D Ja, skulle hatt det, men for det første så er det ganske så dyrt, og for det andre så er jeg redd lysene krasjer inn i linsen når de justerer seg ved oppstart.. Vet ikke om de gjør det, men er litt pinglete :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D Ja, skulle hatt det, men for det første så er det ganske så dyrt, og for det andre så er jeg redd lysene krasjer inn i linsen når de justerer seg ved oppstart.. Vet ikke om de gjør det, men er litt pinglete :P

har det, men er altfor lat til å oppdatere :Phttp://bimmers.no/topic/797256-bmw-e46-320dat/#entry3023397

 

har montert eonon spiller, ellers er bilen som den ser ut på bildene. Har bestilt nye nyrer med m sport stripene i som jeg venter på fra ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D Ja, skulle hatt det, men for det første så er det ganske så dyrt, og for det andre så er jeg redd lysene krasjer inn i linsen når de justerer seg ved oppstart.. Vet ikke om de gjør det, men er litt pinglete [emoji14]

Ja, xenon skal jo justere seg og ha lyktespyler men halogen trenger ikke noen av delene. Linser gir bilen ganske fint utseende :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, xenon skal jo justere seg og ha lyktespyler men halogen trenger ikke noen av delene. Linser gir bilen ganske fint utseende :D

Mine lys justerer seg da, selv om at de er halogen :o Har du link til noen billige linser da? Og hvordan er det å montere de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huggeren? Hvis du er heldig. Eg har 2 linser på begge lyktene mine og fant senere ut at den innerste er ikke i bruk :( rå tøft når BMWer har linser, snur meg alltid når eg går ut av bilen [emoji14]

Edit: er ikke det bare å finne lykter uten xenon, med linser og montere dem rett på?

Endret av Mmm.bimmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huggeren? Hvis du er heldig. Eg har 2 linser på begge lyktene mine og fant senere ut at den innerste er ikke i bruk :( rå tøft når BMWer har linser, snur meg alltid når eg går ut av bilen [emoji14]

Edit: er ikke det bare å finne lykter uten xenon, med linser og montere dem rett på?

Vurderer å bestille disse :P Var jo ikke noe ille pris :D http://www.ebay.com/itm/Pair-Chrome-Finish-E46-Shrouds-Centric-Rings-for-2-5-and-3-0-Projector-Lens-/261578807641?hash=item3ce74fd959&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, linket feil.. Hadde opp to faner, var denne jeg mente: http://www.ebay.com/itm/E46-R-EXTENDED-SHROUDS-PROJECTOR-HID-RETROFIT-plus-Centric-Rings-2-5-3-LENS-/121137924981?hash=item1c34620b75&vxp=mtr :)

 

 

Edit: Fant ut at projektorene ikke fulgte med -.- Kunne fort ha blitt lurt av annonsen der om jeg ikke hadde lest nøye gjennom :S

Endret av wrnr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi får se om det kanskje blir i fremtiden :) Planen nå er å få vasket, clayet, rubbet, polert og voksbehandlet bilen, noe som mest sannsynlig blir gjort på fredag. Sitter også å tenker på om jeg skal forsøke å sote baklyktene.. Har jo snakket om det før og, men det ble liksom aldri :P Har også bestilt et billig ryggekamera som erstatter ene skiltlysplassen på bilen. Kameraet kostet bare en hundrelapp med LED-lys, og jeg har jo allerede en skjerm som støtter ryggekamera, så jeg tenkte "hvorfor ikke" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når du allerede har skjerm og opplegg for kamera så er ikke det dumt :D

Skulle ønske eg hadde utstyret til å polere bilen! Kjekt når bilen skinner og ser ny ut ;)

Har selv tenkt på det med å sote baklyktene. Syns de er alt for rød. Har fått en del tips og tenker selvfølgelig å bare ta et lag eller to... Men uansett så blir jo det ulovlig :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...