Mbjerke1 Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Blir montering av M3 fanger på lørdag etter isbanekjøring på Losna kommer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Går mot vår nå, jeg og en kompis begynner snart med lakkeringa på den blir bestilling av dekk over helga, noen som har prøvd 205/40 på 10" brei felg? Har 215/40 nå men sku hatt mer strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 MER strekk? er du gal? jeg kjørte med 215/40 og det hoppet av engang i uken! måtte sjekke luft annenhver dag. kjørte med 6bars trykk for at det ikke skulle hoppe av.... dette er strekket jeg hadde på AC Schnitzer Rennsport type1 felgene mine 10''bred fjerner innlegget om du ønsker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 MER strekk? er du gal? jeg kjørte med 215/40 og det hoppet av engang i uken! måtte sjekke luft annenhver dag. kjørte med 6bars trykk for at det ikke skulle hoppe av.... dette er strekket jeg hadde på AC Schnitzer Rennsport type1 felgene mine 10''bred fjerner innlegget om du ønsker det Såpass! Har den dimmen nå men langt fra sånn strekk, men får vell gå safe å kjøpe nytt sett i 215/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 dette er strekket jeg hadde på AC Schnitzer Rennsport type1 felgene mine 10''bred Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Sånn ser den ut idag, litt sliten men gjorde seg med M3 fanger og spredere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Klarte ikke vente lenger, så nå er sommerhjul og senk på plass! Venter på lønning så jeg får råd til lakk og diverse, har minimalt med penger om dagen da 2 prosjekter koster altfor mye penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 (endret) Var nesten litt tøff med den looken der, faktisk.. Litt rat-aktig Endret Mars 7, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Var nesten litt tøff med den looken der, faktisk.. Litt rat-aktig Ja, syns egentlig det jeg og, men får vell gjøre den litt finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 tøff bil! liker at du går for sedan! syns de er veldig undervudert! fantastisk pene biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Ting gikk ikke helt etter planen, ble stoppet 17.mars og fikk teknisk.. Å med så mye rust jeg fant i rammevanger og kanaler så var det billigst å høgge den, så bilen er hugget nå men dukker nok opp med ny E36 iløpet av året Nå står E34 for tur, henter på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 var tøff den synd den ble høgd :/ har du tråd på e34 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 var tøff den synd den ble høgd :/ har du tråd på e34 da? Ikke fått lagd noe tråd på den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå