krtors Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Skrevet Januar 31, 2015 Planen var å sveise ramme til radiator og ta rusta imotorrommet idag, men så ville ikke sveiseapparate spille på lag lenger. Kommer oppdatering når eg har fått fikset det. Legger ved et bilde av radiatoren:
krtors Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Skrevet Februar 1, 2015 Har fått lånt meg sveiseapparat av en kompis. Fått tatt alt rusta i motorrommet og laget ramme til radiatoren. Idag skal motorrommet sparkles å gjøres klar for lakk:
krtors Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Skrevet Februar 1, 2015 Idag har motorrommet blitt pusset ned og lakkert. Lakken reagerte så ble ikke så fint resultat, men godt nok.
Haugee Skrevet Februar 1, 2015 Skrevet Februar 1, 2015 Gromt proskjekt! Du som bygde ein estoril blå med 2jz? Følger!
krtors Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Skrevet Februar 1, 2015 Gromt proskjekt! Du som bygde ein estoril blå med 2jz? Følger! Ja, det stemmer
krtors Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Skrevet Februar 3, 2015 Blir en liten pause på prosjektet da motoren og clutchen er forsinket. Kommer med oppdatering når det dukker opp.
Anders92 Skrevet Februar 5, 2015 Skrevet Februar 5, 2015 Blir så rått det her. Du får nok ta deg en langtur til Porsgrunn og vise frem resultatet!
krtors Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Skrevet Februar 6, 2015 Ja, satser på det blir bra! Det skal jeg vettu!
krtors Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Skrevet Februar 6, 2015 Dukket opp endel deler på postkontoret idag! oinst reagerte på dette 1
krtors Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Skrevet Februar 9, 2015 Fått montert skjermene igjen: Muligt motor & clutch dukker opp iløpet av uka. Andreas Dahl reagerte på dette 1
krtors Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Skrevet Februar 11, 2015 Fått gjenget opp og montert pin bolter i manifolden:
krtors Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Skrevet Februar 16, 2015 Motor & clutch blir hentet imorgen. Fikk tilsendt et bilde av motoren:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå