Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 10, 2015 Skrevet Mars 10, 2015 Synd[emoji17] er merke på kofferten helt a? Sent from my iPhone using Tapatalk ska kikke!
olsensheep Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Skrevet Mars 10, 2015 [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk
olsensheep Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Skrevet Mars 15, 2015 Da er det en stund siden det har vert en update her ,Så tenkte det var på tide . vert å slipt å pusset under bilen (Dritt jobb by the way) bilen er faktisk meget bra for rust. dette er det verste som var : før jeg begynte: Etter mange timer: Så la jeg på rust melk :
olsensheep Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Skrevet Mars 15, 2015 Snart klar til å sette sammen bakstilling . venter bare på siste dele kommer tilbake etter å fått pressa inn nye foringer
olsensheep Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Skrevet Mars 16, 2015 Fikk belgene bak i dag [emoji51] forandret planene angående hvilket sett det ble . Gikk for baggriders sine belger å dempere forran og belger fra en eller annen Chevrolet bak. Må lage noen branketter til feste av belger bak. Om noen har noen gode bakdempere så hyl ut[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk bmmww1 reagerte på dette 1
olsensheep Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Skrevet Mars 19, 2015 Fått på litt maling under bilen i dag [emoji4][emoji106] Rakk ikke lenger i kveld . Så ned å prøve å gjøre meg ferdig i morgen kveld [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk
olsensheep Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Skrevet Mars 26, 2015 Fikk tatt nesten resten av maling i dag [emoji106] nærmer seg montering[emoji51] Sent from my iPhone using Tapatalk
olsensheep Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 Etter ett langt opphold skal jeg igang med prosjektet igjen[emoji106][emoji4][emoji4] har jobbet så mye i det siste så har ikke hatt ork eller lyst til å skru. Fikk i dag luftfjæringen forran i dag, så motivasjon kommer sigene her nå[emoji106] Bags'a Sent from my iPhone using Tapatalk Skulebollen reagerte på dette 1
olsensheep Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 Ja er kanskje på tide[emoji106] skal ned på verkstede å montere litt i morgen[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
olsensheep Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Skrevet Mai 13, 2015 Fikk pressa de nye foringene og hjulager bak pressa inn i går . Klør etter å begynne å sette dette sammen [emoji48] Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå