Erlend Bleie Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Hei, ønsker å kjøpe BMW E39 M-framfanger, M-ratt, angel eyes lykter og lister til M-bakfanger. Noen som har dette? -M-sport rattet må være til e39 produsert før 03.1999 med single-stage airbag. -Angel eyes lyktene må ha facelift utseende, men passe preface. F.eks depo lykter er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Hei, ønsker å kjøpe BMW E39 M-framfanger, M-ratt, angel eyes lykter og lister til M-bakfanger. Noen som har dette? -M-sport rattet må være til e39 produsert før 03.1999 med single-stage airbag. -Angel eyes lyktene må ha facelift utseende, men passe preface. F.eks depo lykter er av interesse. $T2eC16NHJGgFFmgQHP3FBRm8wPJEFQ~~60_35.JPG IMG_0384.jpg hk.jpg Jeg har helt ny uoriginal E39 framfanger. Jeg tror at alle listene, grilldekselet og deksler til tåkelys er med i pakken. Dette settet skal vissnok ha blitt kjøpt hos GS, men det kan jeg ikke garantere. Den kjennes mer solid ut enn andre uoriginale fangere som jeg har vært borti. Selges for 1.500 kr + frakt. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå