MoenE39 Skrevet Januar 28, 2015 Skrevet Januar 28, 2015 Hei er ny her og har en BMW som har noen oppgraderinger her er noen som jeg kan huske nå. Oppgraderinger: M fangere Rustfri eksos M50B25 innsug 19" toms sommer felger fra GS Xenon i grøft lys Fjernet ekstrahjul for å få eksos til å passe Her er de nye planene Montere turbo kit som er bestilt fra nordic inport Oppgradere clutch og bremser Datasprut eller turbochip Jeg heter Thor Erik Moen som er utdannet CNC operatør hos Verksted Partner AS. Der jobber jeg med CNC styrte freser og drei benker. Er også kvalifisert i å sveise med tig i aluminium, rustfrit og stål. Håper flere BMW entusiaster kan hjelpe meg mot mitt mål med bilen Legger ved litt bilder av bilen. Doddis reagerte på dette 1
MoenE39 Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Skrevet Januar 28, 2015 Mitt første spørsmål er om datasprut og turbochip. Er det noen er som vet noe om hvor man kan få kjøpt turbochip og hva prisen ligger på. Har tenkt å montere datasprut etterhvert, men tenkt å prøve meg på turbochip først. Takker på forhånd for svar
hanzhe Skrevet Januar 29, 2015 Skrevet Januar 29, 2015 (endret) Pen start og fine planer Edit: var noe veldig kjent med den bilen Endret Januar 29, 2015 av hanzhe
stig. Skrevet Januar 29, 2015 Skrevet Januar 29, 2015 Fekzen her inne har vertfall go greie på turbochip, ha lager de, hyggelig fyr kul bil forresten
MoenE39 Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Skrevet Januar 29, 2015 Er et greit utgangspunkt av en bil, men har snakket med TRF racing å han kunne beklageligvis ikke hjelpe meg med turbo chip, så jeg tror egentlig at det blir datasprut med en gang, men lurer på om hvilket merke jeg skal kjøpe og hvilket merke som støtter vanos
sexeren Skrevet Januar 29, 2015 Skrevet Januar 29, 2015 Er en del sprut som kan brukes til vanos. Mener du kan bruke MS, vipec, halteck, Autronic SM-4, kdfi og sikkert noen andre.
MoenE39 Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Skrevet Januar 29, 2015 Har du noen websider hvor de selger MS?. Har foresten montert egen dreid shortshift med juster bar kule. Har også dreid ny girkule og håndbrek kule. Skal legge ut noen bilder i morgen. Alt ble dreid i CNC dreibenk
sexeren Skrevet Januar 29, 2015 Skrevet Januar 29, 2015 Søk på google så finner du det sikkert. Vet kimmit sport solgte kdfi før som var bolt on på flere bmw motorer men ser at det er vekk.. kdfi var ms bare det var plug&play med bmw.
sexeren Skrevet Januar 29, 2015 Skrevet Januar 29, 2015 Datasprut vill være det beste mtp på å få alt opptimalt og mer holdbart. Men viss du skal montere på et lite kina turbo kit og lade 0,5 - 0,7bar så kan en turbochip fynke fint.. Kanskje da ha en bredbåndslambda som du overvåker blandingen (AFR) å se at du ikke havner magert vertfall.. da raser motoren din fort. Jeg kjørte 0,7bar på en m50b25nv lenge uten noe problem med turbochip... den chippen ga ørlite mye bensin men virket veldig bra. Fekzen her på forumet kan sikkert lage en god chip til deg viss du forteller han hele oppsettet ditt, han har mye erfaring og driver fra sverige hvor det går veldig mye bmw med pustehjelp
Fekzen Skrevet Januar 30, 2015 Skrevet Januar 30, 2015 Jajjemen det är inga problem att ordna ett bra program till. Är väldigt vanligt med M50 och M52 Turbo numera och framförallt många i Sverige , men börjar även bli vanligt i Norge Även M54B30 har det börjat bli en del av så har gjort program till en del sånna projekt också. Nästa utveckling jag håller på med nu är E60 med Turbo/Kompressor och sedan även E90 med turbo / kompressor. Mvh//A.Fekzen
MoenE39 Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Skrevet Januar 30, 2015 Nå har turboen kommet i hus og fikk plass i stua med felgene og motorsykkel utstyr. Er kanskje ikke alle som får ha slikt i stua av fruen?
MoenE39 Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Skrevet Januar 30, 2015 (endret) Her er et lite bilde Endret Januar 30, 2015 av MoenE39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå