Jan E-28 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Forsikringselskapet krever original spiller i bilen for veteranforsikring. Så ønsker å kjøpe en spiller som kunne leveres i E28. Interessert i alle typer unntatt "Bavaria cassette" modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 hva er det for noe piss ?, jeg har veteran forsikring i tryg, jeg må ikke dokumentere noe som helst, kun km stand. veit at gjensidige måtte ha bilder av bilen før, men tror ikke de kjører den policyen lenger ( har en kompis som bruker de) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Er i IF. Og uaktuelt å bytte. Har akkurat tatt runden, og de var klart billigst gjennom organisasjonene. Hører kun på radio uansett. Og kan godt tenke meg en helt original bil uten en nyere CD spiller i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Hvorfor ikke bare opprette en vateran forsikring på den bilen i et annet selskap, og bare ha kun den ene forsikringa der ? er lite å hente på bonuser etc på veteran,tror du kan få 5% samle rabatt eller noe på veteran forsikring,hvis du da har flere forsikringer der, men det er jo bare tull da full kasko forsikring koster typ 1000kr i året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 (endret) Har if jeg. På min 318 84mod har jeg ikke vist no bilder engang. Fullkasko på den. 1200kr elns i året Endret Februar 5, 2015 av janerik171187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå