Fischquig Skrevet Januar 29, 2015 Skrevet Januar 29, 2015 (endret) Fikk tak i noen brukte Hella faceliftlykter her for en stund siden, men da jeg skulle montere dem så ble det stopp... For det første: Er BEGGE lyktene originale xenonlykter? Passer pærer og ballaster fra preface over på disse? Må jeg ha overganger på ledninger/kontakter for at de skal passe på preface? Er det forskjellige fester? Håper noen kan gi svar på dette, og evt. om det er noe mer som må gjøres? Gammel lykt Ny lykt Endret Januar 29, 2015 av Fischquig
Alpejohn Skrevet Januar 29, 2015 Skrevet Januar 29, 2015 Hei, Du må enten ha overganger eller bytte kontaktene på ledningene til blinklys og parklys.Brakettene som lyktene festes på må også byttes. Vis sokkelen er for D2S pære (hvertfall på facelift lykta) så er det orginal xenon.Tipper det er samme pære på preface, uten og si det sikkert. Er ikke sikker på hvordan xenon er på preface så vet ikke om ballastene passer. Sansyneligvis, men i verste tilfelle får du ikke skrudd dem på orginal plass på facelift lyktene.
kvestermo Skrevet Januar 31, 2015 Skrevet Januar 31, 2015 her bytter han fra pre til facelift ligger og med linker til overganger. Du kan jo sjekke den ut:-) Sent from my iPhone using Tapatalk
Alpejohn Skrevet Januar 31, 2015 Skrevet Januar 31, 2015 Ja jeg ser det, men han må ha overganger eller bytte kontakter uansett.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
Fischquig Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Skrevet Februar 6, 2015 Hjertlig! Noen som har link til de overgangene og brakettene? Har lett og kjøpt tonnevis av såkalte "overganger" som ikke har noe med det her å gjøre, begynner derfor å bli litt lei av å lete
Alpejohn Skrevet Februar 6, 2015 Skrevet Februar 6, 2015 Braketter får du hos GS, BMW, Schmiedman, Koed osv osv.Finner dem på delefilmen; www.realoem.com Overganger vet jeg ikke, ville personlig bytta kontaktene, for at det skal se finere og orginalt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå