bilpower.no Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Har importert meg en 535d touring, og skal hente den neste uke. Tenkte bare å høre hva dere syns bilen er verdt. 2005 modell touring 325 000km - en eier siden ny (lege) langkjørt mellom munchen og frankfurt. Alle servicer på BMW i Munchen.Problem med panoramatak utbedret. Strøken i lakk, ingen rust. Nye lykter foran.- Dynamic drive - Comfortseter - Aktive stoler - Active steering - HiFi - Navi Proffesional - Sportsratt- Adaptiv bi-xenon ++++ Mangler M-Pakke. Noe forslag til hva denne bilen er verdt? Eller hva den hadde solgt for på finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 175.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Synes den var kjørt i lengste laget. Regner med dpf er byttet en gang. Hva med turboene, innsuget osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilpower.no Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2015 Ja det er byttet turboer og overhalt kasse med zip-kit, større ventiler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Kommer selvfølgelig ann på farger ute og inne også. Veldig høy km er også en negativ ting, som vil sette en stopper for mange. Personelig så ville jeg ikke gitt mer en maks 180.000kr for en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilpower.no Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Tror det kan være en bil som mange faller litt for om de prøver den. Om dere har testet en E60 med aktive stoler og litt motor, samt dynamic drive - så er det helt latterlig bra å kjøre med. Er jo bare å hive seg inni svingene uten at bilen krenger. Men er noe rundt 180 / 190 jeg også tenker er realistisk salgspris. Skal uansett ikke selge den med det første:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Blir nok er snevert marked for denne bilen, vil jeg tro. jeg selv hadde ikke kjøpt en bil med denne kmstand om den så var kjørt av pave Johannes Paul. Greit nok ikke alle har sånt syn på saken, men det er jo mange som ser seg blinde på km stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Det er _svært_ gunstig å ta inn biler med høy km på alternativ. Trolig derfor Eks så kunne man få inn en f10 525d full m pakke og manuell (som jeg da ville hatt) til rett over 300, og dette er snart to år siden. Bilen var 2-3 år (ikke arrester meg om jeg bommmer med noen mnd totalt her nå) og kjørt 165 k km. Derfor velger man ofte biler med høy km i forhold til alder om man importerer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilpower.no Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Ja prisen for denne på skilt er en god del under tallene som blir diskutert ovenfor her, så det er jo litt derfor jeg tar den inn med såpass høy km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå