sanders54 Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Jeg ønsker å fjerne modellbetegnelsen på bagasjelokket. Hvordan gjør man dette pent? Er det lakkert under?Limt på, skrudd på? Er det video inn mulighet på head uniten min? http://tvandnav2go.com/bmw-video-interface/19-bmw-cic-video-interface.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Har vært litt lite tid til bil de 2 siste månedene. Men i påsken(har hatt ferie tom denne uken) har jeg endelig fått tid til litt kjærlighet til bilene mine. Har kommet en oppgradering til siden sist. Har satt på sommerfelgene og spandert på 4stk nye dekk. Vredestein Ultrac vorti. Dimensjon forran:235/35/19. Dim bak: 265/30/19. Ikke akkuratt fornuft dimensjon på norske veier men det får gå. BMW`n har fått en skikkelig vask hjemme med høyttrykk, svamp og shampo. I tillegg har samboeren min polert både Audin og var med hjalp til på BMW`n. Så nå skinner de som aldri før. I tillegg har vi montert 2stk dekkreoler i garasjen. En til BMW og en til Audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Fin bil, dette! Følger Takk for det Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Flott bil Takk for det Reef89 Var innom og kikka på din E60 også, den var jo også en vakker skapning! ! Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 Har enda ikke fått noen som helst innspill på om dere har noen innspill på visuelle oppgraderinger på skuta mi, så kom igjen da Selv er jeg godt fornøyd med helheten i bilen slik den er nå, samtidig er jeg veldig åpen for grep som dere syns vil gjøre den enda lekrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Plastidip frontgrillen og 325i emblemet i svart.Svart folie på taket og sota ruter.Det er det jeg ville gjort ihvertfall Perka og Halvardhog reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 Plastidip frontgrillen og 325i emblemet i svart. Svart folie på taket og sota ruter. Det er det jeg ville gjort ihvertfall Tusen takk for innspill UFC Sota ruter står høyt på ønskelisten ihvertfall. Vurderer å fjerne modellbetegnelsen helt, men svart er kanskje ett alternativ. Tenker som så når man faktisk har en potent motor er det litt gøy å kjøre "ulv i fåreklær", da mange sikkert tenker 318 eller 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 (endret) . Endret September 10, 2015 av Perka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå