Jonasboy Skrevet Februar 2, 2015 Skrevet Februar 2, 2015 Hei har da kjøpt meg en e36 coupe 318is er egentlig veldig førnøyd med bilen men et problem på hjemturen hang håndbrems vaieren seg. På høyre bakhjul så da jeg ikke hadde med meg noe verktøy kjørte jeg bare hjem med jevne stop for at det ikke skulle bli for varmt. var en form for slag lyd eller klonke lyd som fulgte hastigheten kunne varriere, neste dag byttet jeg vaieren, trommel/skive og bremssko og prøve bilen lyden er der fremdeles og det henger seg opp slakket alt opp maks og fremdeles det samme. noen som har vært borti noe lignende som kanskje har ei fin lita løsning? når jeg demonterte høyre bak var trommelen og brems skoene helt rasert men var fint på venstre sia men bytta uansett
E.C. Skrevet Februar 3, 2015 Skrevet Februar 3, 2015 Kanskje lyden var der utenom håndbrekket? Eller startet det etter at brekket hang seg opp?
Jonasboy Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Skrevet Februar 3, 2015 Lyden kom i fart men når jeg demonterte satt vaieren dønn fast så trenger ikke å være brekket med at det kom i fart
Jonasboy Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Skrevet Februar 9, 2015 Viste seg at det var diffen som var slitt, drenerte den for olje den var grå av spon og fisket ut noen fine biter så den ble bytta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå