Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har følgende:

- 1 stk nøkkel som starter bilen, funker i låsen og som fjernkontroll

- 1 stk nøkkel som starter bilen, funker i låsen, men ikke som fjernkontroll

Jeg måler batteriet i nr 2, og det er 3 volt

- Jeg forsøker så å programmere nr 2, og det virket...

i dag virket ingen fjernkontroller, men jeg fikk både åpnet og startet bilen med begge nøklene

utfordringen nå er at det finnes ganske mange beskrivelser for hvordan man programmerer nøklene...

til info så har jeg en 2001 320 sedan... hvordan programmerer jeg min(e) ???

Skrevet

"1) Insert key into the ignition and turn it to the first position, where the drivers info center turns on and a few dummy lights, turn it back off within 5 seconds.
2) PULL THE KEY OUT OF THE IGNITION. (this step is mentioned no-where except the E46 re-programming instructions)
3) Press and hold the unlock button, then push the BMW roundel (lock button) 3 times, pausing for about 2 seconds in between each press. Release the unlock button. The doorlocks should now cycle between lock and unlock. Now your key is programmed to your car.
4) (may not be necessary but I did it and caused no problems) Re-insert the key into the ignition, turn forward to position 1 and back off within 5 seconds to End programming.

Do all of this within 30 seconds.

In order to re-program multiple keys, simply grab your 2nd key after step 3, and do the same thing. It should make the locks cycle again between lock and unlock. I do believe that you have to re-insert key #1 into the ignition and turn it to position 1 then back off again to end programming, I don't believe you do it with your 2nd key."

Eg ville ivertfall prøvd dette 4-5 ganger før eg la det vekk. Er mange som har måtte prøvd fleire ganger

Skrevet

Skal ta et siste forsøk, mistenker at det er nøkkelen det er noe feil med (kretskortet) og ikke batteriet, siden jeg har fysisk målt 3V på det... Den første nøkkelen som alltid har fungert fungerer nå igjen som før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...